🔹محمدباقر قالیباف و ابراهیم رئیسی درحالی روز گذشته زیر سقف پارلمان از وحدت و همراهی بین دو قوه مقننه و مجریه سخن گفتند و هرگونه اختلاف را انکار کردند، که درگیری بین رسانه های حامی دو رئیس قوه خاصه طی روزهای اخیر شدت گرفته است.

🔹شب‌های دربی در دهه‌های گذشته، شده حکایت همایش‌های این روزهای سه قوه با یکدیگر، مانند عید دیدنی‌ها؛ همایش دولت و مجلس؛ همایش مجلس و قوه قضاییه؛ جلسه سران قوا و …! همه هم دست در دست یکدیگر و مشغول تعریف و تمجید از یکدیگر.

🔹روزنامه صبح‌نو نزدیک به محمدباقر قالیباف، در همین شماره سه‌شنبه خود، برای دومین بار در سه شماره اخیر، هواداران دولت را نواخته است؛ یعنی احتمالا دو رئیس قوه وقتی در راه مجلس بوده‌اند سرمقاله روزنامه صبح‌نو تازه چند ساعت بوده که روی وبسایتش آپلود شده و هنوز جوهر سرمقاله روی کاغذ روزنامه خشک نشده بوده است!

🔹این روزنامه در سرمقاله خود با عنوان «مقابله با سنگ‌اندازها»، نوشته که «نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه در حالی روز گذشته(دوشنبه) برگزار شد که رؤسای این دو قوه در روزهای اخیر مورد حمله رسانه سوپرانقلابی‌ها قرار گرفته بودند، رسانه‌هایی که همدلی میان قوای سه‌گانه را نشانه رفته‌اند».

🔹منظور از رسانه‌ سوپر انقلابی‌ها همان رجانیوز است با مدیریت برادر داماد ابراهیم رئیسی که اتفاقا برخی مدعی هستند که آقای داماد نفوذ زیادی در دولت نیز دارد؛ گناهش پای گویندگانش!

دیدگاهتان را بنویسید