اعتماد نوشت:

🔹در فاصله کمتر از سه روز پس از افشای فساد ٣ میلیارد و ٣٧٠میلیون دلاری موسوم به «چای گیت»، این‌بار ابعاد تازه‌ای از یک فساد تازه در اعطای غیرقانونی وام ازدواج به ٩٠٠ نفر از افراد فاقد صلاحیت رسانه‌ای شده که در آن ردپای یکی از نمایندگان در آن پیداست.

🔹علی رضایی مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره صندوق قرض‌الحسنه موسی بن جعفر قم، اما دیروز ابعاد تازه‌ای از تخلف مالی را نمایان کرد.
موضوع زمانی آغاز شد که یکی از نمایندگان در اظهارنظری که در رسانه‌های استانی بازتاب پیدا کرد با انتقاد از چهره‌های دیگری نسبت به معرفی برخی افراد به موسسات مالی برای اخذ وام انتقاد کرده و آن را به معنای گداپروری تفسیر و تحلیل می‌کند.

رضایی در این نامه که در اختیار روزنامه اعتماد قرار گرفته، می‌نویسد:

🔹رطب خورده منع رطب کی کند…؟ و جنابتان فرمودید ۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه گداپروری است. سوال اساسی این است در این ۸ سالی که در مجلس هستید چه اقدام ملی و بزرگ را که در سخنرانی مدعی انجام کارهای بزرگ بوده‌اید، داشته‌اید که مانع فقیر شدن مردم نشوید؟

🔹کدام طرح یا پیشنهاد یا طرح اقتصادی را ارایه داده‌اید؟ حاج آقا خبر دارید مردم با همین ۵ میلیون تومان برخی مشکلات‌شان حل می‌شود آیا به این عبارت گرفتن وام ۵ میلیونی گدایی است فکر نکردید؟ به این ۹۰۰ نفری که خود معرفی کردید ظلم و توهین کرده‌اید؟ آیا این جمله شما توهین به مشتریان صندوق و کسانی که از طرف بزرگان شهر معرفی شده‌اند نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید