تغییرات شدید اندازه بازار ریالی کالاهای اساسی در سال گذشته / حذف کالاهای فرهنگی از سبد خانوار
🔹به گزارش اکونگار، (https://www.econegar.com/)گزارش جامع بازار خردهفروشی ایران(سوپرمارکتی) در سال ۱۴۰۱ نشان میدهد که اندازه بازار ریالی محصولات خواروبار و کالاهای اساسی نسبت به سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۲۴.۶درصد شده است.
🔹اندازه بازار ریالی گروه لبنیات در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ با رشد ۲۰.۴ درصدی رو به رو شده است.
🔹اندازه بازار ریالی شیرینی و تنقلات در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۱۴.۷درصدی داشته است.
🔹اندازه بازار ریالی نوشیدنیها در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ عدد ۱۳.۶ را نشان میدهد.
🔹اندازه بازار ریالی محصولات یخچالی و انجمادی در سال ۱۴۰۱ بر اساس گزارش جامع بازار خردهفروشی ایران(سوپرمارکتی) نسبت به سال ۱۴۰۰ به رقم ۴.۴درصد رسیده است.