🔹تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف نماینده اراک می‌رود که در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیده بود.

🔹به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، استارت لیگ بیست و سوم را با برتری برابر آلومینیوم زدند و هم اینک نیز در اولین بازی از دور برگشت این رقابت‌ها، در شهر اراک میهمان این تیم هستند و برای صعود به صدر جدول رده‌بندی، نیاز به سه امتیاز این بازی دارند.

🔹پرسپولیس در حالی نیم فصل دوم را آغاز می‌کند که با ۱۵ بازی، ۸ برد، ۶ مساوی، یک باخت، ۱۹ گل زده، ۱۰ گل خورده، تفاضل گل ۹+ و ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و تیم آلومینیوم با ۱۵ بازی، ۶ برد، ۴ مساوی، ۵ باخت، ۱۲ گل زده، ۱۴ گل خورده، تفاضل گل ۲- و ۲۲ امتیاز در رده هشتم جای گرفته است.

🔹پرسپولیس در آخرین بازی از نیم فصل اول این رقابت‌ها در برابر مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رضایت داد و آلومینیوم نیز در بازی مقابل ملوان بندر انزلی در اراک، به تساوی یک بر یک رسید.

🔹دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک با تغییرات کادر فنی، روز پنج‌شنبه هفته جاری برای ارائه یک بازی جذاب و دیدنی در برابر هم به میدان خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید