مرتضی زبردست

مرحله نخست برنامه ورزشی روز پنج شنبه بیست و سوم آذر ماه مدیران شرکت تام ایران خودرو در باملند و دور دریاچه چیتگر تحت تأثیر دیدار دربی تهران بود.
پیش بینی های متفاوت، نشان از علاقه مندی دوگانه به سرخابی ها داشت.
از مشخصه های بارز پرسنل شرکت تام اعم از قائم مقام، معاون، مدیران، رئیس اداره ها، کارشناسان و کارمندان این مجموعه می توان به رعایت نظم، انضباط، قانون مداری، انعطاف پذیری، اخلاق گرایی و رعایت اصل و اصول ورزش اشاره کرد.
این گروه در محیط کار تابع تمام و کمال سلسله مراتب اداری ولی به هنگام ورزش با همه احترامی که نسبت به یکدیگر قائل هستند بافت ورزشی یکسان پیدا کرده و در یک قالب همگون قرار می گیرند.
منعطف بودن تعدادی از مدیران تام در تمرین های ورزش نیز تا آن جا پیش می رود که بعضا طاقت ایستادن روی پاهای خود را هم ندارند اما حرکات برنامه ریزی شده را ناتمام نمی گذارند، همین میل به انجام هرچه بهتر تمرین و اشتیاق برای ارتقای داشته های فنی، لذت کار کردن با این گروه را مضاعف می کند.
آمار دریافتی محسوس و غیر محسوس از شرایط جسمانی تعدادی از دوستان بعد از تمرین پنج شنبه ها و حتی روز جمعه تعطیل و شنبه کاری، نشان از خستگی مفرط آنان دارد که به نوعی آلارم های عدم آمادگی است، شاید برخی بر این باور باشند که تمرین در ورزش آماتور و دیمی تا آن جا مقبول و مطلوب جمع است که بند کفش طرف شُل هم نشود، البته خوش بختانه اکثر مدیران ورزشی شرکت تام طالب این گونه دورهمی های تفریحی سیزده بدری نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید