کشوری نظیر جمهوری آذربایجان به جای سرمایه گذاری اصولی روی داشته های خود، راه میانبر را برگزیده و می‌خواهد با خریدن قهرمان، به خصوص در رشته هایی که قدرت را در ذهن مخاطب متبادر می‌کند، در میادین جهانی خودنمایی کند و در راس اخبار قرار گیرد. سیاستی که در میدان سیاست و امور نظامی هم مشابه آن را پیاده می‌کند

جمهوری آذربایجان که در ورزش به خرید ورزشکار در رشته های مختلف شهرت یافته است، حالا بار دیگر تور خودرا برای صید یکی دیگر از سرمایه‌های کشتی ایران پهن کرده است.
در تازه‌ترین اقدام فدراسیون کشتی جمهوری آذربایجان، پیشنهاد مالی وسوسه برانگیزی به آزادکار جوان وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران ارائه کرد.

تهدید باورنکردنی یک کشتی‌گیر علیه فدراسیون؛ تغییر پرچم با وسوسه مالی جمهوری آذربایجان

طبق خبری که خبرگزاری رسمی دولت یعنی ایرنا منتشر کرده؛جمهوری آذربایجان در تلاش است تا در سنگین وزن رقابت‌های کشتی المپیک پاریس بتواند به مدال دست پیدا کند و بر همین اساس قصد دارد امیررضا معصومی دارنده نشان طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان را به خدمت بگیرد این موضوع نیز به جایی کشیده شده که باید مسئولان فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر نظر نهایی خود را اعلام کنند.

با توجه به درخشش پیاپی امیرحسین زارع کشتی‌گیر آملی و قرارداشتن او در سنین آغازین قهرمانی، گویا فردین معصومی در پسر خود یارای رقابت و مقابله با این پادشاه ایرانی دسته فوق سنگین را نمی‌بیند.

فردین معصومی پدر قهرمان جوان سنگین وزن ایران که خود نیز سال‌ها عضو تیم ملی بوده، در خصوص پیشنهاد جمهوری آذربایجان به پسرش می‌گوید: برای این موضوع جبرئیل حسنوف (سرمربی) به نمایندگی از فدراسیون کشتی جمهوری آذربایجان خواهان آن است تا امیررضا برای این کشور کشتی بگیرد. در این خصوص هنوز هیچ تصمیمی نگرفتیم و باید با فدراسیون و علیرضا دبیر مشورت لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید بگویم که اولویت اصلی ما به اهتزاز در آمدن پرچم ایران و شادی مردم است. اگر فدراسیون کشتی به امیررضا نیاز دارد طبیعتا اولویت ما افتخار آفرینی برای ایران است و در غیر اینصورت تصمیم دیگری گرفته خواهد شد!!

دیدگاهتان را بنویسید