معاون ارتباطات علی خطیر به جای او ، جواب حملات جواد نکونام در برنامه تلویزیونی دیشب را داد.

وی در گفتگو با برنامه آفساید رادیو جوان درمورد اینکه آیا منظورش پرسپولیس است؟ گفت: نه اصلا، خطیر با اورونوف تمام کرده بود. پیش نویس قرارداد آماده بود. از طرف نکونام به خطیر اعلام کردند که گفته من اورونوف را نمی‌خواهم! ماشاریپوف را که برایم را گرفتید، اگر اورونوف را بگیرید او را روی نیمکت می‌گذارم. حتی کد می‌دهم تا آن دوستی که این پیام را داد خودش را جمع کند! گفتند ما ۲-۵-۳ بازی می‌کنیم و در این سیستم ماشاریپوف یا اورونوف باید روی نیمکت بنشیند. این مبلغ را صرف یک نیمکت نشین نکنید.

وی افزود: خطیر تاکید کرد اورونوف در لیست نکونام هست و به من نگفته این بازیکن را نگیرم. نام اورونوف را داده بود و ماشاریپوف بعد از لیست او آزاد شد. آقایان با مدیربرنامه اورونوف تماس گرفتند گفتند اگر بازیکن بدون تایید سرمربی بیاید نیمکت نیشین می‌شود. گفتند استقلال هایجک خورد. کدام هایجک؟ ما با این بازیکن تمام کرده بودیم. گفتند نکونام گفته من او را روی نیمکت می‌گذارم. من مجبورم این فایل صوتی را منتشر کنم تا هوادار بداند چگونه از احساسش سو استفاده م شود. این تیم صدر جدول است. با اقتدار و اختلاف قهرمان می‌شود

هژبری گفت: افرادی که نفع‌شان در قهرمان نشدن این تیم و در دعوای نکونام و خطیر است، این وسط تنش ایجاد می‌کنند. ۳ جلسه خطیر و نکونام با هم نشستند همه چیز عالی بوده، به ۲۴ ساعت نمی‌کشد افراد دروغ‌هایی را منتقل می‌کنند که دوباره اختلاف ایجاد می‌شود. نکونام سرمربی ما است. خطیر هم یکبار گفته حاضرم او هرهفته حرف بزند، اما تیم برنده شود.

دیدگاهتان را بنویسید