توافق بزرگ استقلال با وینگر جوان فوتبال ایران

مدیران باشگاه استقلال بعد از مصاحبه انتقادی جواد نکونام، رایزنی‌های خود را به صورت رسمی با باشگاه شارلروا در زمینه جذب امیرحسین حسین‌زاده وینگر جوان فوتبال ایران آغاز کرد.
امیرحسین حسین‌زاده در دوره حضور فرهاد مجیدی در استقلال، در لیگ بیست‌ویکم با پافشاری مجیدی به استقلال آمد و توانست عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد. پدیده جوان آبی‌ها که چهره مورد علاقه فرهاد مجیدی هم بود، توانست در مسیر قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ویکم، ۸ گل برای تیمش به‌ثمر برساند و یک‌بار هم در قامت گل‌ساز درخشید تا با این عملکرد موفق، پاسخ اعتماد مجیدی را بدهد. بعد از آنکه استقلال توانست در لیگ بیست‌ویکم قهرمان شود، امیرحسین حسین‌زاده با پیشنهادی برای حضور در ژوپیترلیگ بلژیک مواجه شد.
اخبار نقل و انتقالات استقلال/ لیست خروجی مشخص شد

حسین‌زاده در ۲۲ سالگی پیشنهاد حضور در فوتبال بلژیک را پذیرفت و به تیم شارلروا پیوست اما فصل پرفرازونشیبی را در این تیم گذراند. وینگر جوان فوتبال ایران که در دوره دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و اولین بازی ملی خود را انجام داد، در فصل اخیر در ۲۳ مسابقه برای تیم شارلروا به میدان رفت و توانست ۲ بار در نقش گلزن و ۲ بار هم در نقش گل‌ساز بدرخشد اما این کارنامه برای او قابل‌قبول نبود و همین مسئله باعث شد تا در اندیشه جدایی از تیم بلژیکی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید