🛑 جمعی از جوانان خوش فکر تنکابنی با ارائه پیشنهادی به شهردارتنکابن مبنی بر ارائه تور مجازی این موضوع با استقبال شهردارتنکابن مواجه شد و با برگزاری جلسات مختلف این مهم به انجام رسید.

🛑در مرحله نخست معرفی چند حوزه گردشگری در این تور انجام گردیده
که به مرور تکمیل خواهد شد.

🔷️ لینک ورود مستقیم 👈
http://360.tonekabon.ir

🔷️در سایت شهرداری به آدرس
Www.tonekabon.ir

🎯نقش تور مجازی در توسعه گردشگری مجازی

🛑گردشگری مجازی از مفاهیم مهم و مدرن صنعت گردشگری در دنیاست در شرایط جهان امروز که صنعت گردشگری از پولساز ترین و مهم ترین راهکارهای کشورهای مختلف برای کسب درآمد می باشد با بهره مندی از فناوری میتوان گامهای مهمی در توسعه این صنعت در ابعاد مختلف خصوصاً بُعد معرفی و تبلیغات پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری شهر ها برداشت.

🔵 همچنین با قرار دادن تصاویر ۳۶۰ درجه در سرویسهای گوگل و ساخت تور مجازی گوگل، جستجو کنندگان از سراسر دنیا قادر خواهند بود تا در حین جستجو برای جاذبه های گردشگری مورد نظر، امکان بازدید مجازی از این جاذبه ها را داشته باشند که این قابلیت در جذب مخاطب بسیار مهم و تاثیرگذار است.

🔵در بحث توسعه صنعت گردشگری بهره مندی از
فناوری اطلاعات و رسانه حائز اهمیت فراوان میباشد. گردشگری مجازی که تلفیقی از هنر و فن آوری ارتباطات و رسانه می باشد ؛
می تواند به عنوان یکی از ارزانترین و در عین حال موثر ترین راهکارهای رسیدن به چشم اندازهای توسعه صنعت گردشگری مطرح شود.

🛑 با توجه به قابلیت ها و امکانات گردشگری مجازی می توان اطلاعات اماکن گردشگری و جاذبه های توریستی کشور را به زبان های متعدد و با بهره گیری از فرمت های مختلف اطلاعات مانند عکس، کلیپ، گفتار، متن و نقشه را در یک پلتفرم رسانه ای مانند وب سایت و اپلیکیشن موبایل تجمیع نموده و به صورت کامل و شایسته معرفی نمود.

🔵 تور مجازی یک جاذبه گردشگری با عنایت به ویژگی هایی همچون نمای ۳۶۰ درجه و کامل از محیط، امکان نمایش تصاویر بر روی موقعیت دقیق اماکن برروی نقشه و واقع گرایانه بودن ) بر خلاف عکس های ثابت و کلیپهای ویدئویی دارای جلوه های بصری ( به سادگی تصویری دقیق و شفاف در ذهن بیننده ایجاد می نماید و این مسئله خود برای ترغیب افراد برای سفر و بازدید حضوری از این جاذبه ها بسیار حائز اهمیت است.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تنکابن

دیدگاهتان را بنویسید