🔹اخیرا تعدادی اکانت معلوم الحال توییتریِ وابسته به افراد ضد انقلاب، اقدام به بازنشر تصویر نامناسبِ یک خانم در رستورانی در مناطق شمالی تهران نموده و در این محتوا ادعا کرده‌اند که رستوران ناکایا وابسته به فردی به نام ترامشلو بوده که رابطه کاری با حجت الاسلام محسنی اژه ای دارد.

🔹هرگونه ارتباط کاری ریاست قوه قضائیه با فردی با این فرد تکذیب می‌شود و جوسازی عناصر ضدایرانی به دلیل پرونده های مهم اقتصادی است که با دستور حجت الاسلام اژه‌ای در حال رسیدگی بوده و به زودی و در سال جدید رسانه‌ای خواهد شد.

🔹روند برخورد با مفاسد اقتصادی به صورت دقیق و حرفه‌ای در دور جدید قوه قضاییه، جریان ورشکسته‌یِ برانداز و برخی جریانهای انحرافی و تندروی داخلی را برآن داشته تا با جعلیات ناشیانه اقدام به انحراف مسیر دقیق عدالت‌خواهیِ حقیقی در قوه قضاییه نموده که در این مهم هم به مانندِ دهه‌های قبل، ناکام خواهند ماند.

🔹همچنین بعضی تحلیل گران سیاسی از جریانهای مختلف معتقدند نقش آفرینی دلسوزانه و مدبرانه غلامحسین محسنی اژه ای در برخورد با اغتشاشات اخیر و طراحی و پیشنهاد عفو عمومی بی‌سابقه از سوی وی به رهبرمعظم انقلاب اسلامی هم محبوبیت اژه ای را در میان افکار عمومی به صورت کم سابقه ای افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید