یک مقام آگاه در تشریح خود از ضربه سنگین به تیم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی گفت: این جریانات بدانند یک لحظه در آرامش نخواهند بود و این ضربات کاری ادامه خواهد داشت.
ظهر امروز وزارت اطلاعات طی بیانیه ای از کشف و دستگیری یک تیم تروریستی فعال در داخل کشور که مرتبط با رژیم صهیونیستی بوده و قصد عملیات های جدی در استانهای مختلف داشت را اعلام کرد.

یک منبع آگاه در تشریح اقدامات این تیم و نحوه شناسایی آنها گفت: ما در برخورد با ضدانقلاب مواجه با یک جهش در شیوه کنشگری آنها هستیم. این جریانات اخیرا با شبکه سازی های مجازی به دنبال تشکیل تیم های مختلف تروریستی در داخل کشور هستند. آنچه امروز اعلام شد ضربه ای بود که اخیرا به بزرگترین شبکه تروریستی 20 سال گذشته فعال داخل کشور زدیم. قصد و نیت این تیم های مختلف در جهت التهاب آفرینی، افزایش خشونت و ایجاد جنگ شهری در ایران بوده است.

این مقام امنیتی افزود: سرپل های این تیم ها در کشورهای همسایه مستقر شده بودند و تسلیحات و تجهیزات لازم را از همان کشورها در اختیار عوامل داخلی خود قرار می دادند. مهمترین ویژگی این جریانات، تمایل شدید آنها به کشته سازی و افزایش رنگ خشونت در جامعه ایران بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید