🔹با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده که نشان می‌دهد وی خودش قربانی رفتار خشن همسر دومش بوده است.

🔹کلثوم ۵۶‌ ساله‌ که چهره‌اش بسیار پیرتر از سن واقعی‌اش نشان می‌دهد اهل روستای ملک‌آباد مازندران و متهم است که از حدود ۱۰ سال قبل قتل‌های سریالی‌اش را شروع کرده و در این مدت ۱۳ بار در شهرهای ساری و نکا و محمودآباد و… ازدواج موقت داشته که ۷ تن از شوهرانش را به قتل رسانده است. وی در تحقیقات پلیسی اعتراف کرده بعد از ازدواج به قربانیان قرص قند و فشار خون می‌داده و بعد هم با گذاشتن پارچه یا بالش روی صورتشان آنها را خفه کرده است.

🔹وقتی راز قتل‌های سریالی کلثوم فاش شد و او را دستگیر کردند، وی را برای آزمایشات روانی به پزشکی قانونی فرستادند تا مشخص شود انگیزه وی از اینکه به عقد مردان سالخورده درمی‌آمده و آنها را قربانی می‌کرده، چه بوده است؟ هرچند خودش مدعی است به خاطر پول دست به جنایت زده است اما بررسی‌ها نشان داده وی تمامی پول‌ها و املاکی را که به عنوان مهریه بعد از قتل شوهرانش از خانواده آنها دریافت می‌کرده، به نام تنها دخترش کرده است.

🔹به گفته پلیس، تاکنون ردی از داشتن همدست در این پرونده به دست نیامده است و بازسازی صحنه تمام قتل‌های این زن میانسال انجام شده که ۷ خانواده شاکی این زن هستند و تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید