🔹داریوش و دوستش، نیمه‌شب ۲۳ماه مارس نقشه خود را عملی کردند. آنها پس از کشیک کشیدن در مقابل خانه تالا تالا، او را در خیابان وان‌وی در مرکز شهر لستر با تهدید چاقو سوار خودروی خود کرده و ربودند.

🔹مردان جوان پس از ربودن کلاهبردار ۵۳ساله وی را با چند ضربه سطحی چاقو مجروح کردند و او را به خانه‌ای در منطقه وستکوتس بردند؛ جایی که از قبل برای اجرای نقشه خود مهیا کرده بودند بودند. ۲مرد جوان برای اینکه به پول خود برسند، گروگانشان را با چندین ضربه چاقو مجروح و شکنجه کردند.

🔹سپس از شکنجه‌های هولناک خود فیلم گرفته و آن را برای دختر تالا تالا فرستادند. آنها در پیامی که برای این خانواده ارسال کرده بودند، گفتند که تالا تالا را ربوده‌اند و اگر خانواده‌اش ۴۰ هزار پوند به آنها ندهند، وی را به قتل خواهند رساند. آنها همچنین تهدید کردند که اگر پای پلیس به ماجرا باز شود، گروگان خود را خواهند کشت.

🔹در نتیجه تحقیقات پلیسی، در ۲۴ آوریل داریوش در مخفیگاهش توسط پلیس دستگیر شد. او در بازجویی‌ها اعتراف کرد که تالا او و دوستش را فریب داده و سرمایه‌شان را بالا کشیده بود. آنها نیز پول خود را می‌خواستند و آماده بودند تا برای بدست آوردن آن دست به هر کاری بزنند. طالب نیز ۳ روز بعد در مرکز شهر لستر دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید