جشن تولد متفاوت و زیبای ستاره فوتسال بانوان ایران و سهل انگاری بزرگ رسانه‌ها !
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه‌ای توجیه پذیر نیست.
فرشته کریمی، ستاره فوتسال بانوان ایران که در عضویت باشگاه پیکان است، روز گذشته (سه‌شنبه 9 اسفند 1401) در تمرین تیم باشگاهی خود دست به کار جالبی زده است. او تعدادی از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست خانه شمیرانات را به محل تمرین فوتسال زنان پیکان برد و با آنها هم فوتبال بازی کرده‌اند هم جشن تولد گرفته‌اند.

کریمی که چند روز قبل تولد 34 سالگی خود را پشت سر گذاشت، امروز در حضور کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست جشنی کوچک را گرفت و کیک تولد خود را هم فوت کرد. در این ضیافت جالب یک بازی دوستانه هم میان کودکان و بازیکنان پیکان برگزار شد که فرشته کریمی در تیم کودکان بی‌سرپرست بازی کرد و نیلوفر اردلان، سرمربی پیکان، به عنوان داور بازی را قضاوت کرد.

این تمرین جالب یک میهمان ویژه دیگر هم داشت. رشید مظاهری، دروازه‌بان باتجربه خودروسازان، هم به تمرین بانوان رفت و با کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست دیدار کرد و عکسی به یادگار با آنها گرفت.

واقعا دیدن و شنیدن چنین خبری برای هر انسانی مسرت بخش است و بسیار جای خوشحالی دارد که ورزشکاران به چنین اقدامات با ارزشی دست می‌زنند، علی الخصوص ورزشکاران خانم که علی رغم گریبانگیر بودن با تمام مسائل ریز و درشت حضور آنها در زمین ورزش، همچنان از انجام کارهای خیر خواهانه و انسانی شانه خالی نکرده و دست به چنین حرکتی زده اند.

دیدگاهتان را بنویسید