رئیس شورای اطلاع ‌رسانی دولت گفت: بخشی از هارد و کیس‌ها از آلبانی به ایران رسید و مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته‌های تخریب و نقاط کور هستیم.

ین روزها برای منافقین روزهای سیاهی است.یک روز پس از آن که وزارت اطلاعات کشورمان در اطلاعیه ای اعلام کرد تعدادی از «عناصر وابسته» به منافقین را بازداشت کرده است،«سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: بخشی از هاردها و کیس‌ها (از آلبانی به ایران) رسید.

(کارشناسان) مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته‌های تخریب و نقاط کور هستند. نتایج تا الان امیدوارکننده است.در بازرسی چند روز قبل پلیس آلبانی از مقر منافقین در تیرانا موسوم به اشرف 3، یگان ضد تروریسم پلیس این کشور وارد محل یگان سایبری منافقین شد و بسیاری از تجهیزات از جمله رایانه ها، هاردها و سرورهای متعلق به آن ها را با خود برد. پس از این بازرسی پلیس آلبانی و ضبط شماری از تجهیزات رایانه ای منافقین، فعالیت این گروهک تروریستی در فضای مجازی بسیار کاهش یافت و برخی از صفحات مجازی که پیشتر در جریان اغتشاشات سال گذشته، آموزش‌های نظامی و تروریستی منتشر می‌کردند، از دسترس خارج شدند.

دیدگاهتان را بنویسید