روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت:

🔹بمب خبری این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری عدم کاندیداتوری آیت‌الله احمد جنتی، ریاست فعلی این دور از مجلس خبرگان است. این خبر از سوی یکی از نزدیکان او تایید شد اما از دلیل انصراف رییس مجلس خبرگان برای عدم نامزدی در این دوره انتخابات اطلاعی در دست نیست‌.

🔹از دیگر خبرهایی که روز گذشته مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت عدم ثبت‌نام رییس قوه قضاییه است.اگر چه محسنی‌اژه‌ای تا به امروز سابقه عضویت در مجلس خبرگان رهبری را نداشته اما جایگاه فعلی وی در دوران برگزاری ششمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان این انتظار را ایجاد کرده بود که نام اژه‌ای در فهرست ثبت‌نام‌کنندگان باشد.

🔹از غیبت‌های قابل توجه در عرصه ثبت‌نام‌ها عدم کاندیداتوری سیدحسن خمینی بود. برخی معتقدند حسن خمینی بدون گرفتن دعوت از حاکمیت حاضر به شرکت در این دور از رقابت‌ها نبود و وقتی اشتیاقی برای حضور در رقابت‌ها ندید از اساس قید کاندیداتوری را زده است.

🔹به نظر می‌رسد ثبت‌نام حسن روحانی از حوزه تهران برای ششمین دور از انتخابات مجلس خبرگان رهبری پر واکنش‌ترین خبر در روزهای اخیر در زمینه انتخابات مجلس خبرگان باشد. مهم‌تر از خبرهای منتشر شده شنیده‌هاحاکی از این است که در جلسه اخیر مجلس خبرگان، آیت‌الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید