تعدادی از شرکت ها بمنظور حمایت از بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ قرار داد همکاری امضا کرده اند . شرکای رسمی زیر در بالاترین سطح حمایت مالی قرار دارند.

گروه هلدینگ جیلی که در ۶ نوامبر ۱۹۸۶در تایژو، چین تاسیس شده ٬شریک رسمی خدمات خودرو در بازی های هانگژو ۲۰۲۲ است.مقر اصلی این خودروساز در هانگژو است که حمل و نقل بازی های آسیایی را تامین خواهد کرد.ژجیانگ جیلی هلدینگ گروه ٬ یک شرکت با مسئولیت محدود است که معمولا با نام جیلی شناخته می شود که یک شرکت خودروسازی چند ملیتی چینی است .شرکت های تابعه آن عبارتند از جیلی اتو ، ولوو کارز ، هلدینگ پروتون و …
لی شوفو میلیاردر و کارآفرین چینی مالک این شرکت است.تعداد پرسنل شرکت ۸۰/۰۰۰ نفر است.
بازی های آسیایی هانگژو اولین رویداد ورزشی بزرگ جهانی است که از متانول سبز برای روشن کردن مشعل استفاده می کند.متانول سبز به عنوان یک سوخت الکترونیکی از مزایای سازگاری با محیط زیست، ایمن و قابل اعتماد بودن برخوردار است.متانول سبز مورد استفاده در بازی های آسیایی توسط کارخانه متانول Anyang با سرمایه گذاری جیلی تولید می شود.
استفاده از متانول سبز برای احتراق مشعل اصلی بازی ها رویکرد نوآورانه است که نماد تعهد به شیوه های سبز و پایدار در ورزش است و نشان دهنده استفاده اولیه از متانول به عنوان منبع سوخت در مقیاس بزرگ است.متانول کربن خنثی برای روشنایی تاریخی مشعل توسط گروه هلدینگ جیلی ارائه شد.
این کارخانه اولین کارخانه تولید متانول سبز در جهان با ظرفیت بیش از ۱۰۰/۰۰۰ تن در سال است. این کارخانه از یک فرآیند نوآورانه برای سنتز متانول سبز خنثی کربن استفاده می کند. این محصول از هیدروژن فرعی گاز کوره کک که برای تولید فولاد و مواد شیمیایی محلی و دی اکسید کربن جذب شده از گازهای گلخانه ای صنعتی لازم است استفاده می کند تا سالانه ۱۱۰/۰۰۰تن متانول تولید کند. این منجر به کاهش مستقیم ۱۶۰/۰۰۰تنی انتشار CO2 در سال می شود.
جیلی وسایل نقلیه تعیین شده را به بازی های آسیایی هانگژو به عنوان شریک رسمی در امور حمل ونقل تحویل می دهد.

خودروهای برقی و سبز متانولی جیلی به بازی‌های آسیایی «سبز، هوشمند و پایدار» کمک می‌کند.
بازی‌های آسیایی ماهواره تولید انبوه جیلی با پشتیبانی از فناوری‌های رانندگی خودکار هوشمند و اتصال وسایل نقلیه را به نمایش می‌گذارد.
در مراسم تحویل به نوزدهمین بازی های آسیایی هانگژو، گروه هلدینگ جیلی ۲۰۰۰ وسیله نقلیه هوشمند پریمیوم انرژی جدید را به عنوان شریک رسمی حمل و نقل بازی ها تحویل داد. این وسایل نقلیه برای ایجاد بزرگترین ناوگان خدمات حمل و نقل در تاریخ بازی های آسیایی استفاده خواهند شد. در طول بازی‌ها، وسایل نقلیه سبز و هوشمند جیلی در طول فعالیت‌های مختلف از جمله پخش مشعل، ماراتن، دوچرخه‌سواری، مراسم افتتاحیه و اختتامیه و حمل‌ونقل بین مکان‌ها پشتیبانی می‌کنند. جیلی از طریق استفاده از وسایل نقلیه هوشمند متانول برقی و سبز، به بازی‌ها در تحقق وعده خود مبنی بر «سبز، هوشمند و پایدار» و همچنین نشان دادن پیشرفت هانگژو در توسعه شهری دیجیتال و هوشمند قدرت می‌دهد.اریک لی، رئیس گروه هلدینگ جیلی در مراسم تحویل وسایل نقلیه گفت: ما سپاسگزاریم که بتوانیم از چنین رویداد ورزشی سطح بالایی به عنوان یک شریک رسمی تحرک حمایت کنیم. جیلی تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین و پیشرفته ترین تجربه خدمات حمل و نقل به مهمانان از سراسر جهان و دوستان از سراسر آسیا انجام خواهد داد. همه ما شهروندان ژجیانگ و هانگژو مشتاقانه منتظر تشویق ورزشکارانی هستیم که از دور و نزدیک به بازی های آسیایی می آیند.

China Telecom چاینا تلکام به همراه China Mobile ٬ یک شریک رسمی خدمات ارتباطی برای بازی های آسیایی Hangzhou 2022است.
این دو شرکت پوشش شبکه 5G را در طول این رویداد ارائه خواهند کرد.آنها همچنین در زمینه هایی از جمله هوش مصنوعی و فناوری ابری کار خواهند کرد.

China Mobile شریک رسمی خدمات ارتباطی Hangzhou 2022 است، وظیفه ای که با China Telecom مشترک است.
این دو شرکت پوشش شبکه 5G را در سراسر بازی های آسیایی ارائه خواهند کرد.آنها همچنین در زمینه هایی از جمله هوش مصنوعی و فناوری ابری کار خواهند کرد. شرکت چاینا موبایل لیمیتیدChina Mobile Limitedهمراه با زیرمجموعه های خود در 3 سپتامبر 1997 در هنگ کنگ ثبت شد. این شرکت در بورس اوراق بهادار نیویورک و بورس اوراق بهادار هنگ کنگ فهرست شده بود. این گروه به عنوان ارائه‌دهنده پیشرو خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در سرزمین اصلی چین، خدمات ارتباطی و اطلاعاتی را در تمام 31 استان، منطقه خودمختار و شهرداری‌های تحت مدیریت مستقیم در سرتاسر سرزمین اصلی چین و در هنگ کنگ ارائه می‌کند و دارای ارتباطات راه دور در سطح جهانی است.

کسب‌وکارهای آن عمدتاً شامل صدا، داده، پهنای باند، خطوط اختصاصی، IDC، محاسبات ابری، اینترنت اشیا و سایر خدمات در بازارهای مشتری، خانه، تجارت و جدید (“CHBN”) است. تا 30 ژوئن 2023، تعداد کل کارمندان گروه به 450000 نفر نزدیک شد وبرای نیمه اول سال 2023،در مجموع 985 میلیون مشتری تلفن همراه و 286 میلیون مشتری پهنای باند سیمی داشت.

بانک صنعتی و تجاری چین (ICBC) شریک رسمی امور بانکی بازی های آسیايی Hangzhou 2022 است.این شرکت برای ارائه “خدمات بانکی جامع و یک مرحله ای” برای بازی های آسیایی تلاش خواهد کرد.
ICBC یک بانک تجاری دولتی است که به عنوان یک شرکت محدود در 1 ژانویه 1984 تأسیس شد . با سرمایه ارائه شده توسط وزارت دارایی چین ، این بانک در سال 2013 بزرگترین بانک در بین هزار بانک جهانی بود و اولین بانک مستقر در چین بود که به این تمایز در تاریخ مدرن دست یافت. پس از آن، رتبه‌بندی بزرگترین بانک جهان در سال‌های 2017 و 2018، بر اساس کل دارایی‌ها ، (31 دسامبر 2020، 4.324 تریلیون دلار آمریکا ، ICBC در رتبه اول قرار گرفت. رتبه بندی 1000 بانک برتر جهانی بانکر ، هر سال از سال 2012، و اولین (2019) در فهرست فوربس جهانی 2000 از بزرگترین شرکت های عمومی جهان. علاوه بر این، ICBC یکی از سودآورترین شرکت‌ها در جهان محسوب می‌شود که بر اساس فوربس در رتبه چهارم قرار دارد .

Loongair لونگ ایر شرکت هواپیمایی رسمی بازی های آسیایی هانگژو 2022 است.
این شرکت خارج از فرودگاه بین‌المللی هانگژو شیائوشان است و با رونمایی از جت‌هایی با رنگ‌های زیبا و جمله « برای بازی‌های شگفت‌انگیز آسیایی با لونگ ایر پرواز کنید» را به عنوان بخشی از پشتیبانی خود به این رویداد اتخاذ کرده است.
Loong Airlines در اصل یک شرکت هواپیمایی باربری به نام CDI Cargo Airlines بود که خدمات خود را در سال ۲۰۱۲ با یک هواپیمای باری بوئینگ 737-300F آغاز کرد.قعالیت این شرکت با مواققت اداره هوانوردی غیرنظامی کشوری چین به شرکت هواپیمایی مسافربری تبدیل شد و خدمات داخلی را در سال 2013 آغاز کرد.در 25 سپتامبر 2013، این شرکت هواپیمایی یادداشت تفاهمی با ایرباس برای خرید 20 هواپیمای ایرباس A320 دو موتوره امضا کرد. . هواپیمای موتوردار اولین پرواز آن در 29 دسامبر 2013 از هانگژو به چونگ کینگ و هانگژو به شنژن آغاز شد .

گروه علی بابا یک شرکت فناوری بزرگ چینی با علایق مختلف از جمله تجارت و خرده فروشی است.توسط جک ما در هانگژو تاسیس شد و هنوز هم در این شهر حضور دارد.این شرکت مرکز ورزشی المپیک هانگژو را که شامل مرکز اصلی بازی های آسیایی است، از طریق بخش ورزشی خود مدیریت می کند.همچنین در زمینه‌های مختلف، شرکت وابسته آن Alipay که شریک معتبر بازی‌ها نیز هست، کمک خواهد کرد. علی بابا یکی از شرکای رده بالای کمیته بین المللی المپیک است.
گروه علی بابا در سال 1999 توسط 18 نفر به سرپرستی جک ما، معلم سابق انگلیسی از هانگژو چین تاسیس شد. از همان ابتدا، بنیانگذاران شرکت این باور را داشتند که اینترنت با امکان دادن به شرکت‌های کوچک برای استفاده از نوآوری و فناوری برای رشد و رقابت مؤثرتر در اقتصاد داخلی و جهانی، زمینه بازی را هموار می‌کند.
از زمان راه‌اندازی اولین وب‌سایت خود برای کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در چین برای فروش بین‌المللی، گروه علی‌بابا به یک اکوسیستم دیجیتال با کسب‌وکارهایی شامل تجارت چین، تجارت بین‌المللی، خدمات مصرف‌کننده محلی، Cainiao، هوش ابری، رسانه‌های دیجیتال و سرگرمی، ابتکارات نوآوری تبدیل شده است. علی بابا Alibaba Cloud به سازمان‌دهندگان هفته ورزش المپیک کمک کرد تا میزان انتشار کربن را اندازه‌گیری کنند و در عین حال مشارکت عمومی را در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از طریق فناوری دیجیتال افزایش دهند.

Alipay، Alipay یک پلت فرم پرداخت آنلاین ٬ تلفن همراه شخص ثالث است که در فوریه ۲۰۰۴ توسط گروه Alibaba و بنیانگذار آن جک ما در هانگژو تاسیس شد. Alipay در سال ۲۰۱۵، دفتر مرکزی خود را به پودونگ، شانگهای منتقل کرد.
شرکت مادر آن Ant Financial همچنان در هانگژو قرار دارد.یک پلت فرم پرداخت آنلاین و موبایلی، یکی از زیرمجموعه های گروه علی بابا است.
این شرکت به طور گسترده در هانگژوفعال است که به عنوان یک شهر بدون پول نقد توصیف شده است، Alipay در سال 2013 از PayPal( شرکت فناوری مالی چندملیتی آمریکایی است که یک سیستم پرداخت آنلاین را در اکثر کشورهایی که از انتقال پول آنلاین پشتیبانی می‌کنند اجرا می‌کند و به عنوان جایگزین الکترونیکی برای روش‌های سنتی کاغذی مانند چک و حواله‌ها عمل می‌کند.) به عنوان بزرگترین پلتفرم پرداخت موبایلی (دیجیتال) جهان پیشی گرفت.Alipay به بیش از 1/3 بیلیون کاربر و 80 میلیون بازرگان خدمات می دهد.بر اساس آمار سه ماهه چهارم سال 2018، Alipay 55.32٪ از سهم

بازار پرداخت شخص ثالث در سرزمین اصلی چین را در اختیار داشت .
برنامه Alipay همچنین ویژگی‌هایی مانند پرداخت صورت‌حساب کارت اعتباری ، مدیریت حساب بانکی ، انتقال P2P ، شارژ پیش‌پرداخت تلفن همراه ، خرید بلیط اتوبوس و قطار، سفارش غذا، وسایل نقلیه برای کرایه ، انتخاب بیمه و یک مدرک شناسایی دیجیتالی را ارائه می‌کند.
پرداخت‌هایی که از Alipay انجام می‌شوند، قسمت مشترک بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 می باشند.
361 Degrees International Limited شرکت بین المللی سیصد و شصت ویک درجه یک برند شرکت چینی پوشاک ورزشی است که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده و پوشاک بازی های آسیایی هانگژو 2022 را ارائه می کند.این شرکت در چین بیش از 5000 فروشگاه دارد.این شرکت ارائه دهنده رسمی لباس برای کارکنان و داوطلبان در بازی های المپیک تابستانی و پارالمپیک 2016 در ریودوژانیرو بود.این شرکت تولیدکننده اصلی پوشاک ورزشی کاروان ورزشی چین در المپیک ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ بوده‌است. و در واقع برند اصلی تولید کفش و پوشاک ورزشی در کشور چین است.این برند در مسابقات آسیایی 2010، 2014، 2018 از حامیان بوده است این شرکت کفش ورزشی، پوشاک، تجهیزات ورزشی و لوازم جانبی ورزشی تولید می‌کند.۳۶۱ درجه از جمله برند های اورجینال چین می باشد که کپی ندارد.۳۶۱ درجه طبق استاندارد ملی چین GB/T در سال ۲۰۱۳ وارد بازار جهانی شد و بازخورد زیادی پیدا کرد به طوری که در سه سفارش اورپا ، آمریکا و آسیا فعالیتش گسترده شد. و اخیراً به عنوان اسپانسر رسمی مسابقات آسیایی 2022 معرفی شده است.۳۶۱ درجه هم اکنون در سرتاسر دنیاحدود 8 هزار نمایندگی دارد.
فعالیت ها در ایران
در سال ۱۳۹۴ طبق قراردادی این کارخانه تولید لباس باشگاه فوتبال استقلال تهران را برعهده گرفت. نمایندگی های برند 361 در ایران در شهرهایی مانند تهران، اصفهان، شیراز، قشم، کرمان، کیش، مشهد، کرج و…. وجود دارند. این برند در حدود 27 نمایندگی در ایران دارد.
این شرکت در اروپا و آمریکا هم فعالیت دارد.دفتر مرکزی برند 361 درجه در اروپا در آمستردام هلند واقع است.361 درجه در آمریکا با استفاده از ورزشکاران حرفه ای به معرفی برند خود پرداخته است.در آخرین مورد ارن گاردن بسکتبالیست مطرح لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا به جمع سفیران این برند پیوست.
گروه بیمه اقیانوس آرام چین Pacific Insurance یک شرکت بیمه شریک رسمی خدمات بیمه Hangzhou 2022 است.این شرکت در سال 1991 توسط بانک خلق چین تأسیس شد، تأسیس شد. دفتر مرکزی آن در شانگهای است .خدمات بیمه یکپارچه از جمله بیمه عمر ، بیمه اموال و بیمه اتکایی را از طریق شرکت های تابعه خود ارائه می دهد .
گروه CPIC دومین شرکت بزرگ بیمه اموال (پس از شرکت بیمه مردم چین ) و سومین شرکت بزرگ بیمه عمر (پس از بیمه عمر چین و بیمه پینگ آن ) در سرزمین اصلی چین است.این شرکت متعهد شده است که بسته ای از خدمات حفاظت بیمه و خدمات جامع مدیریت ریسک را برای Hangzhou 2022 ارائه دهد.

این شرکت محصولات و خدمات بیمه عمر و اموال را از طریق زیرمجموعه های خود ، شرکت بیمه زندگی اقیانوس آرام چین، با مسئولیت محدود و شرکت بیمه املاک چین پاسیفیک، با مسئولیت محدود ارائه می دهد. این شرکت از طریق شرکت تابعه خود China Pacific Asset Management Co., Ltd، در مدیریت، ارائه خدمات مشاوره مربوط به مدیریت دارایی [6] و بهره برداری از دارایی های بیمه نیز مشارکت دارد. محصولات بیمه اموال این شرکت شامل بیمه خودرو ، بیمه اموال خانواده، بیمه مسئولیت ، بیمه نوع سرمایه گذاری و بیمه حوادث / خسارت می باشد و محصولات بیمه عمر آن شامل بیمه موقوفه ، بیمه سلامت ، تضمین اطفال، خدمات پوشش بیمه ای و بیمه خرد.

هانگژو 2022 با گروه بیمه چین پاسیفیک به عنوان شریک رسمی خدمات بیمه بازی های آسیایی بعدی قرارداد امضا کرد.
مراسم امضای امضای قرارداد بین دو طرف در شانگهای برگزار شد.این شرکت متعهد شده است که بسته ای از خدمات حفاظت بیمه و خدمات جامع مدیریت ریسک را برای Hangzhou 2022 ارائه دهد.گروه بیمه اقیانوس آرام چین به یک سبد حمایت مالی برای بازی ها می پیوندد که قبلاً شامل هشت شریک معتبر و دو تأمین کننده انحصاری بود.

DAS-Security یک شرکت امنیت سایبری مستقر در هانگژو است.این شرکت خدمات امنیت سایبری را در طول بازی های آسیایی 2022 ارائه می کند.

DAS-Security به دهمین شریک معتبر بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ تبدیل شده است
برگزارکنندگان بازی های آسیایی قراردادی را با این شرکت امنیت سایبری امضا کردند. این شرکت در هانگژو مستقر است و قبلا خدماتی را برای رویدادهای چند ورزشی در چین ارائه کرده است.
اینها شامل بازی های المپیک 2008 پکن، بازی های آسیایی گوانگژو 2010 و یونیورسیاد تابستانی 2011 شنژن است.
این شرکت خدمات امنیت سایبری را برای بازیها Hangzhou 2022 به عنوان بخشی از شراکت پرستیژ ارائه خواهد کرد.پایان

دیدگاهتان را بنویسید