روزنامه سازندگی در یادداشتی نوشت:

🔹برخلاف خانمی که در صدا و سیما حاضر شد و اعلام کرد: «این مملکت صرفا مملکت حزب‌اللهی‌ها و مملکت امام حسین(ع) است.» این مملکت متعلق به همه ایرانیان است.

🔹پنهان شدن پشت واژه‌هایی چون «حزب‌اللهی»، «انقلاب»، «نظام» و… در واقع مصادره به مطلوب کردن این واژه‌ها و مفاهیم عمیق درون آنهاست.

🔹تصور کنید اگر قرار بود در جنگ، قطب‌بندی‌های این‌گونه ظهور و بروز پیدا کند و ملت به دو گروه خودی و غیرخودی، ‌حزب‌اللهی و غیرحزب‌اللهی و… تقسیم شود، آیا اساسا امکان مقاومت و توفیق وجود داشت؟

🔹علی الظاهر؛ نه حامیان و هم‌محفلی‌های این خانم، شهامت بیرون آمدن از پس پرده را دارند و نه آنان که به او آنتن تلویزیون و مجال عرض اندام داده‌اند، پاسخگویی به افکار عمومی را در شأن خود می‌پندارند، اما عجب اینجاست؛ آنکه در خطابه‌هایش همه مردم ایران را مخاطب خود می‌گیرد و حتی در زمان تبلیغات انتخاباتی‌اش نیز عموم ایرانیان را خطاب قرار می‌داد، کسی نیست جز سیدابراهیم رئیسی که عموماً ترجیح می‌دهد در تقابل حامیانش با مردم، مهر سکوت بر لب زند .

🔹در این مواقع از یاد ببرد که از اهم وظایف ریاست جمهور، صیانت از حریم و حرمت جمهور مردم است! بی‌خبر از آنکه چشم بستن بر واقعیت ناشی از خطای نزدیکان که منجر به رنجش جامعه گردد، دال بر نیستی یا تغییر یک واقعیت نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید