علی خطیر مدیر عامل استقلال که در خرید جلال‌الدین ماشاریپوف همانند درویش شکست خورد حالا مدیر عامل پرسپولیس به دنبال این است تا لوکادیا را بار دیگر به ایران بیاورد.
، پس از پیروزی باشگاه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا حالا مدیران این باشگاه در حال مذاکره با او هستند تا بهترین نتیجه رقم بخورد.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد که طبق رأی فیفا در پرونده شکایتی از لوکادیا برنده شده است و این بازیکن و باشگاه چینی‌اش ۴۵ روز مهلت دارند تا خسارت ۳۲۴ هزار دلاری محکوم شده را به حساب این باشگاه واریز کنند.

این در‌حالی است که چند روز پیش خود لوکادیا فاش کرد که صحبت‌هایی با باشگاه پرسپولیس برای بازگشت به این تیم داشته است. اگرچه مسئولان باشگاه پرسپولیس ادعای لوکادیا را تکذیب می‌کنند، اما نزدیکان یحیی خلاف این نظر را می‌دهند. با تمام این تفاسیر هیچ بعید نیست که لوکادیا برای خاتمه دادن به این پرونده محکومیتش تمایل برای بازگشت به پرسپولیس داشته باشد.

از طرفی هم یحیی چندان از خرید نبیل باهویی رضایت ندارد و بعید است فرصت چندانی به این بازیکن برای عرض‌اندام دهد. مخصوصا اینکه او برخلاف نظرش از سوی باشگاه پرسپولیس جذب شده است.

در هر صورت اگر در نیم‌فصل یورگن لوکادیا به پرسپولیس برگشت اصلا نباید تعجب کرد. ناگفته نماند که پرسپولیس تا پایان مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند بازیکن جدیدی را به لیست تیمش اضافه کند و لوکادیا در‌صورت سرخپوش شدن در بازی‌های داخلی و در‌صورت صعود در مراحل حذفی اجازه همراهی پرسپولیس را خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید