🔹وقتی اعتراضات مردم، تبدیل به اغتشاشات می‌شود، در واقع همان اعتراضات است اما چون به اعتراضات گوش نمی‌کنند، تبدیل به اغتشاشات می‌شود. وقتی کسی گوش نمی‌کند، طرف مجبور است واکنش نشان دهد.

🔹خدمت به مردم لوازم و آئین‌نامه‌ای دارد که سرلوحه آن مهربان و به فکر بودن برای مردم است. شک نکنید این کارها را انجام ندادیم که اعتراضات به وجود آمد. برای مثال امروز شیر پنجاه تومان و فردا شصت تومان و پس فردا … می‌شود. مردم از چه کسی پاسخ بگیرند؟ به چه دلیل شیر و دیگر اجناس ضروری مردم گران شده است؟

🔹یک شخصی در یکی از دوره‌ قبل انتخابات یک میلیون رأی آورد ولی نتوانست وارد شورای شهر شود، اما سری بعدی با ۴٨٠ هزار رأی نفر اول شده است. این یعنی چی؟ واقعا نباید خجالت بکشیم و احساس خستگی کنیم و وجدان‌درد بگیریم؟ بخدا مردم را با سیاست‌های بچه‌گانه خسته کردیم.

🔹باید به مردم پاسخ دهند چرا قانون اساسی اجرا نمی‌شود؟ چرا احزاب جایگاه ندارند؟ چرا احزاب را در نظر اذهان، امنیتی و بعنوان یک قبیله جلوه می‌دهند؟ چرا هر مسئولی به مجلس می‌رود می‌گوید خدا را شکر وابستگی به هیچ حزب و گروهی ندارد. مگر حزبی بودن جرم است؟

🔹اصلا قبول ندارم لفظ انقلابی بر روی مجلس بگذاریم. زیرا کشوری با انقلاب اسلامی هستیم. اگر کسی خلاف این است، باید کنار برود. این افراد انقلابی بودند که دلار ۵ تومانی به ۶۰ هزار تومان رسیده است؟ آسایش و آرامش مردم را گرفتند و می‌گویند می‌خواهیم انقلابی‌تر درست کنیم؟ وای به حال این مردم. سالی که نکوست از بهارش پیداست

دیدگاهتان را بنویسید