حسین طائب: ارائه مدل حکمرانی جدید، ایران را به تهدیدی برای غرب تبدیل کرده است
در جنگ ترکیبی پیاده نظام قدرت نرم، توئیت‌زن و نویسنده و گوینده و شاعر و توپخانه رسانه ماست که به فضل الهی در این بخش هم موفق خواهیم شد.

حجت‌الاسلام «حسین طائب» در برنامه «بدون توقف» با تأکید براینکه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در اسنادشان از ایران به عنوان یک تهدید جدی برای خود نام بردند، اظهار کرد: نظر آمریکایی‌ها این است که ایران مهمترین کشوری است که دموکراسی غربی را به چالش کشیده و یک مدل حکمرانی جدید را به جهان ارائه می‌کند.
حجت‌الاسلام «حسین طائب» در برنامه «بدون توقف» که چهارشنبه شب از شبکه سوم سیما پخش شد، با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در اسناد امنیت ملی‌شان ایران را تهدید سوم و اسرائیلی‌ها، ایران را تهدید اول خود می‌دانند، گفت: ارزیابی امنیت ملی اسرائیل این است که در ورود به سال 2023 ایران پرقدرت کارهای خود را انجام داده و انقلاب اسلامی در حال تثبیت در منطقه است و هیچ امیدی در مقابله با ایران در منطقه نداریم، آمریکایی‌ها نیز در سند 2022 اذعان می‌کنند که پنجره فرصت‌ها به روی آمریکا محدود است و اگر در این دهه کاری نکنیم در سال 2030 پنجره فرصت‌ها به روی آمریکا بسته خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: در واقع اولویت اصلی آنها مقابله با تهدید ایران است، اما چرا ایران برایشان تهدید است؟ نظر آمریکایی‌ها این است که ایران مهمترین کشوری است که دموکراسی غربی را به چالش کشیده و یک مدل حکمرانی جدید را به جهان ارائه می‌کند، بعد از آن در اسنادشان سایر تهدیدات ایران را نام می‌برند و مثلا می‌گویند ایران اتمی یا ایران موشکی، و در پایان حرف‌شان این است که باید این مدل را با جنگ ترکیبی به هم بریزیم.

دیدگاهتان را بنویسید