صمد مرفاوی : پرسپولیسی ها خوب بلدند شلوغ کنند و امتیاز بگیرند

صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال گفت : پرسپولیسی ها در همه این سال ها خوب یاد گرفته اند شلوغ بازی کنند و این کار را خوب بلدند که با چه کارهایی پوئن بگیرند قبل و روز بازی استقلال آن همه شلوغ بازی و حاشیه سازی می کنند تا همه را تحت تأثیرقرار دهند.

صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال گفت:

داوری این دیدار عملکرد بسیار ضعیفی داشت. من تا به حال در لیگ برتر ندیده بودم که یک داور حدود ۱۳ دقیقه وقت اضافی بگیرد. این در حالی بود که اول ۶ دقیقه و بعد ۱۰ دقیقه وقت اضافی اعلام شد، در ادامه زمان از ۱۰ دقیقه هم گذشت و هرچقدر ما منتظر ماندیم داور سوت بزند اما نزد!

وی ادامه داد:

به نظر من داور مسابقه در دادن کارت زرد دوم به محمدحسین مرادمند هم عجله کرد وگرنه او نباید اخراج می شد. حالا برای من عجیب است که استقلال متضرر شده اما باشگاه آلومینیوم اراک چپ و راست بیانیه می دهد و طلبکار شده است. نیمه اول کل بازی دست استقلال بود و تا زمانی هم که تیم نکونام ده نفره نشده بود بازی دست استقلال بود. استقلال حتی یک موقعیت هم به حریف نداد و به هر حال وقتی شما ده نفره می شوید ناخودآگاه تیم عقب می رود و در اواخر بازی یک ضربه به تیر زدند در حالی که اگر مهرداد محمدی در شرایط تک به تک به جای پاس دادن به بلانکو، خودش ضربه نهایی را می زد دیگر باشگاه آلومینیوم چپ و راست بیانیه نمی داد!

دیدگاهتان را بنویسید