اطلاعات آنلاین نوشت: دروازه بان اسبق تیم فوتبال استقلال درباره انتقادات این روزها به عملکرد حسین حسینی گفت: نمک نشناس نباشیم، او تنها مقصر ناکامی های استقلال نیست.

مهمترین پرسش های پیش روی هواداران تیم فوتبال استقلال در این روزها، به انتخاب مدیرعامل و سرمربی این تیم مرتبط می شود. آنها پس از یک فصل کابوس وار، حالا منتظر معرفی این دو نفر هستند تا بلکه امیدهایشان برای خروج از برزخ تقویت شود.
درباره استقلال و اتفاقات پیرامون آن، با «پرویز برومند» سنگربان سالهای نه چندان دور آبی ها که همواره رک و صریح صحبت می کند گفتگویی را انجام دادیم.

در ادامه صحبت های وی با خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» را می خوانید:

وی در ابتدا به بحث ساپینتو و سرمربیگری استقلال پرداخت: از اول مخالف مربی خارجی بودم و از نظر من مربی خارجی خیلی خوب را برای آکادمی های باشگاهها بیاورند. با این وضعیتی که ساپینتو محروم شده صلاح نیست بماند. او ۴ ماه یعنی یک نیم فصل محروم است. اگر می خواهند او را نگه دارند باید با برای نیم فصل دوم قرار داد ببندند!

برومند افزود: من هم معتقدم ساپینتو دو جام را از استقلال گرفت. بازی صنعت نفت آبادان و دربی را به دلیل عملکرد این مربی از دست دادند. استقلال همان جا از کورس خارج شد.

دیدگاهتان را بنویسید