🔹چهره‌ الهه رضایی از مجریان قدیمی کودک در تلویزیون که سال‌هاست از حوزه اجرا دور شده، این روزها در قالب یک تبلیغ در آگهی‌های بازرگانی و در قاب تلویزیون دیده می‌شود.

🔹اتفاقی که در نهایت این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند: پس از سال‌ها تلاش رسانه ملی برای مطرح کردن یک چهره و قبولاندن او به مخاطب با هدف رساندن پیام، آیا سزاوار است حضور یک مجری باسابقه در تبلیغی تلویزیونی (هرچند مرتبط)، اینگونه در قاب سیما رقم بخورد یا می‌شد با مدیریت بهتر، تمهیدی اندیشید که حضور چهره‌های جوان در کنار قدیمی‌های باسابقه، ترکیبِ محبوب‌تری را برای مخاطب کودک فراهم آورد؟

دیدگاهتان را بنویسید