🔹به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری چندثانیه، خانه احزاب ایران در مشارکت با خانه دیپلماسی همایش “بررسی شرایط اقتصادی کشور، دغدغه ها، و راهکارها” را برگزار می کند.

🔹منوچهر متکی رییس خانه احزاب ایران در نشست خبری این همایش گفت: این همایش و پنل های آن بازتابی است از مطالبات و انتظارات معیشتی مردم که در آن شماری از مسوولان و فعالان دولتی و غیردولتی اقتصادی و دبیران احزاب دیدگاه های خود را در خصوص عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی کشور مطرح می‌کنند.

🔹وی افزود: ساختار سیاسی کشور اجازه مشارکت در حکمرانی به احزاب را نمی دهد. چنانچه شاهد بودیم مجلس تلاش کرد در برخی شهرها انتخابات را تناسبی کنند و احزاب میدان دار باشند اما با آن مخالفت شد.

معیشت و مطالبات مردم، موضوع تمرکز همایش

🔹در ادامه این نشست رامین مهمانپرست دبیر این همایش و رییس خانه دیپلماسی با تاکید بر اهمیت وضعیت معیشتی مردم گفت: این همایش فرصت خوبی برای بیان دیدگاه های احزاب کشور در باره مسائل روز است و کمک می‌کند تا اهداف ملی دنبال شوند.

🔹وی افزود: در بخش اول سخنرانی افتتاحیه و سپس پنل های تخصصی برگزار خواهد شد.

🔹مهمانپرست اعلام کرد: روسای فراکسیون های سه گانه، نمایندگان دولت و مجمع و اتاق بازرگانی نیز در این پنل ها حضور خواهند یافت تا سه موضوع مطالبات مردم و رهبری، ساختارهای حکمرانی کشور و سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی را مورد بررسی قرار دهند.

🔹همایش بررسی شرایط اقتصادی کشور، دغدغه ها و راهکارها روز شنبه ۸ مهر ماه در تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید