🔹باز هم شایعاتی مبنی بر تغییرات معاونین نفتی  در “رسانه‌های سفارشی نویس” قوت گرفت که بنظر میرسد پای دستیار حاشیه‌ساز نفتی در میان است.

🔹این بار شایعه دامن فلاحتیان معاون برنامه ریزی وزیر نفت را گرفته است. فلاحتیان که مدیر با تجربه نفتی‌ست تا به‌حال چندین بار مورد آماج شایعات قرار گرفته و بنظر میرسد این شایعه سازی‌ها علاوه بر حساس کردن دولت نسبت به مدیران نفتی، سلب آرامش روانی مدیران نفت را نشانه گرفته است.

🔹در شرایطی که _با همه کاستی ها_ شاخص‌های عملکرد وزارت نفت به‌نسبت قابل قبول بوده، گویا عده‌ای که قبلا امتحان پس داده اند بدشان نمی‌آید با ایجاد حساسیت غیرواقعیِ دولت بر مدیران نفتی، جایگاهی برای خود دست و پا کنند!

🔹شنیده ها حکایت از آن دارد که شایعه اخیر توسط دستیار جوان پرحاشیه نفتی شکل گرفته تا با حذف مدیران توانمند، آقای “ع” را به سمت مدیر برنامه ریزی رسانده و جای پای خود را در مدیریت پتروپارس باز کند!

🔹قبل تر نیز این جوان جویای نام که هم برای دولت و هم وزارت نفت حاشیه‌سازی زیادی درست کرده با هزینه‌ی “پتروپارس”، رپرتاژهای سنگینی برای خود انجام داده بود تا به‌اصطلاح ری‌برندینگ شود!

🔹امیدواریم دولت آنقدر قوه عاقله داشته باشد که مدیرانِ فعلی را به مدیرانِ فشلی که از سمت‌های مهم نفتی بخاطر بی کفایتی برکنار شدند، ترجیح دهد و تحت الشعاع بازی “دستیارِ جوانِ حاشیه‌ساز” و آقای “ع” قرار نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید