سعید خودش رضایتنامه اش را از باشگاه دانمارکی خواهد گرفت و برای مذاکره به ایران می‌آید. قطعا بجز استقلال و پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم برای جذب عزت‌اللهی هجوم خواهند برد.

نقل و انتقالات فوتبال ایران ۳۷ روز مانده به آغاز لیگ برتر بیست‌وسوم داغ شده است. تابناک از امروز شایعات ، مروری بر اخبار غیررسمی و رسمی جابجایی‌ها و خریدهای تیم‌های لیگ برتری خواهد داشت.

مهمترین سوژه‌های نقل و انتقالاتی امروز سه شنبه ششم تیرماه را بخوانید:

عباس زاده از تراکتور جدا شد

مهاجم گلزن و مازندرانی از باشگاه تراکتور جدا شد. گفته می‌شود او در لیست خرید علیرضا منصوریان برای فولاد قرار دارد. پاکو خمز در فهرست فصل جدید برای تمدید قرارداد عباس زاده اعلام نیاز نکرد. هنوز مهاجمان جدید تیم خمز مشخص نشده‌اند.

هافبک لیگ یکی به نفت آبادان پیوست

ویسی در آبادان فعلا مشغول جذب مهره از تیم لیگ یکی استان خوزستان است. مهدی داغر هافبک فصل گذشته لیگ یک، دومین بازیکن تیم خلیج فارس ماهشهر است که پس از توافق با مدیران صنعت نفت، به این باشگاه پیوست. او سابقه بازی در تیم‌های استقلال ملاثانی و قشقایی شیراز را دارد.

باشگاه تراکتور از گلر جدیدش رونمایی کرد

تیم تبریزی تراکتور بعداز قطع همکاری با محمدرضا اخباری سنگربان قدیمی و کاپیتان باتجربه خود، پورحمیدی را به عنوان جانشین او معرفی کرده بود. تراکتور امروز رسما از این گلر که بعداز بیرانوند دومین آمار کلین شیت فصل قبل را داشته، رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید