علی خطیر در واکنشی عجیب به اتهام جعل نامه در باشگاه متبوعش، افشای این خبر را گردن پرسپولیسی‌ها انداخت!

1بار برای همیشه زانودردت رودرمان کن! (تکنولوژی آلمان) | شمارتو وارد کن
مدیرعامل باشگاه استقلال ادعای جعل نامه توسط این باشگاه را رد و تأکید کرد این خبر با اهدافی خاص بعد از دربی تهران منتشر شده است.

علی خطیر بعد از برتری چهار بر صفر استقلال مقابل نساجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. من تبریک می‌گویم به هواداران استقلال، بازیکنان پرتلاش و کادر فنی باغیرت تیم‌مان. ما امروز توانستیم با تمرکز بالا و یک بازی خوب در طول 90 نتیجه‌ای دلچسب کسب کنیم. هرچند تیم مقابل ما نساجی بود که تیم دوم من است و تیم شهر من، ولی امیدوارم این نتایج پرگل در بازی‌های بعد استقلال هم اتفاق بیفتد و بتوانیم این مسیر موفقیت را آرام آرام طی کنیم.

وی در ادامه در مورد موضوع جعل نامه فدراسیون فوتبال توسط باشگاه استقلال گفت: من خیلی متأسفم برای یک مقام ارشد فدراسیون فوتبال که بدون هیچ دلیلی اصلاً به خودش جرأت داده است که یک نامه را با عنوان جعل از سوی باشگاه ما تولید کند! من واقعاً متأسفم که این اتفاق افتاده است و با آقای تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال هم صحبت کردم و ایشان قول داده است که به جد این مسئله را پیگیری کند. نمی‌دانم چه بگویم. حتی تولید این نامه اشتباه بود و بیرون دادن آن خیانت. کلی نامه محرمانه در فدراسیون وجود دارد. بعد از دربی و آن همه فشاری که از باشگاه پرسپولیس آمده بود، این نامه منتشر شد. این نامه از طرف عوامل باشگاه پرسپولیس منتشر شده است. اینکه این نامه چطور به دست عوامل باشگاه پرسپولیس رسیده است، خودش جای سؤال دارد. من متأسفم. این نامه را هدفمند رسانده‌اند به دست باشگاه پرسپولیس و عوامل این باشگاه. من با کل خبرگزاری‌ها این موضوع را چک کردم. آنها عنوان کردند نامه یادشده از طرف یکی از عوامل مهم باشگاه پرسپولیس به دست آنها رسیده است. من اسم نمی‌آوردم.

دیدگاهتان را بنویسید