جزایی باورنکردنی و تاوانی سنگین برای غرور پوچ مدیرعاملی که به مدرک مدیریتی‌اش از سوئیس می‌نازد و به عنوان شاگرد اول لیست سازمان خصوصی‌سازی به استقلال آمد تا اداره حرفه‌ای باشگاه را به همتایان و اسلاف خود یاد بدهد اما در عمل…

خطیر نقش اول فاجعه مدیریتی جدید در استقلال؛ ۳پنجره بسته بدون بخشش! / داغ فیفا روی پیشانی ۳ تیم لیگ

خبری که تصور می‌شد یک اطلاعیه عادی برای پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال باشد، و با تسویه طلب چند شاکی خارجی رفع خطر شود، به یک فاجعه برای صدرنشین لیگ ایران تبدیل شد.

اعطای مدرک رسمی تعمیرات موبایل-دانشگاه شریف
؛ نقش اول فاجعه مدیریتی جدید آبی‌ها، کسی نیست جز دکتر علی خطیر؛ مدیر پرمدعا و جنجالی که اینبار راه فراری برای شانه خالی کردن از این نمره سیاه در کارنامه خود ندارد.

امروز یکی از خبرگزاری‌های داخلی، جزییات محرومیت ۵ باشگاه ایرانی از سوی فیفا را منتشر کرد؛ استقلال، آلومینیوم و مس از ۳ پنجره قطعی نقل‌وانتقالات محروم شدند و آنطور که ایسنا نوشته این محرومیت حتی با تسویه همه بدهی‌ها بخشیده نخواهد شد.

جزایی باورنکردنی و تاوانی سنگین برای مدیرعاملی که به مدرک مدیریتی اش از سوئیس می‌نازد و به عنوان مدیر نمونه و شاگرد اول لیست حسین قربان‌زاده به استقلال آمد تا اداره باشگاه را به همتایان و اسلاف خود یاد بدهد.

مدیری که با طرح های نمایشی ساخت ورزشگاه و روابط دیپلماتیک با عربستان ، در پی کسب وجهه‌ای ساختگی برآمد اما در عمل، خاکستری از برجای گذاشت و استقلال را با خاک یکسان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید