مشاور سابق احمدی‌نژاد درباره ادامه دار شدن سکوت رئیس جمهور پیشین درباره جنگ غزه، گفت:

🔹احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.

🔹احمدی‌نژاد اساساً برای مجلس هیچ شأنی قائل نیست یعنی مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند لذا هیچ‌وقت چه زمانی که در دولت بود و چه بعد از اینکه از دولت رفت، در مورد مجلس فکر نکرده است.

🔹در مورد بحث غزه احتمالاً احمدی‌نژاد معتقد به تئوری دو دولت است و در این چارچوب خود را تعریف می‌کند چرا که اگر واقعاً طرفدار مدل دو دولت باشد باید در این شرایط سکوت کند. به این معنی که اگر قرار باشد در فلسطین یک دولت عبری و دولت عربی شکل بگیرد طبیعتاً احمدی‌نژاد باید در نقطه‌ای خود را قرار دهد که موضع او به هیچ طرفی گرایش ندشاته باشد هر چند در مجموع موضع احمدی‌نژاد به نفع اسرائیل ارزیابی می‌شود.

🔹بعد از دهه ۹۰ رابطه احمدی‌نژاد و محصولی قطع شد. نکته قابل توجه این است که احمدی‌نژاد محصول، صادق محصولی است و نه بالعکس چراکه محصولی در زمان دانشجویی هر دو فرد در دانشگاه علم و صنعت، سطح سیاسی محصولی بسیار بالاتر از احمدی‌نژاد بود کما اینکه محصولی فرمانده سپاه منطقه ۵ کشور در شمال غرب بوده و بعد هم که در زمان استانداری احمدی‌نژاد به مباحث نفتی ورود پیدا می‌کند که میلیاردر می‌شود تا جایی که سال ۸۲ احمدی‌نژاد به پشتوانه ثروت محصولی توانست به ریاست جمهوری برسد

دیدگاهتان را بنویسید