🔹به جرئت مي‌توان گفت تقريبا نصف كاربران ايراني اينستاگرام ويدئوي بامزه و البته ترسناكي كه زهرا كريمي عضو تيم ملي كبدي ايران از خودش منتشر كرده را ديدند.

🔹داستان از اين قرار است كه زهرا كريمي حين انجام يك حركت خاص نمايشي پايش مي‌لغزد و با سر مي‌رود توي ديوار و گچ ديوار فرو مي‌ريزد! اما كريمي خدا را شكر دچار مشكل خاصي نشد و بعد آن ويدئو را در صفحه شخصي‌اش به اشتراك گذاشت با اين مضمون كه آدم هميشه نبايد موفقيت‌هايش را به نمايش بگذارد.

🔹 اين ويدئو در عرض دو، سه روز و تنها در صفحه شخصي اين ورزشكار به بازديد باورنكردني بيش از ۲۰ ميليون نفر رسيد (شايد حالا كه اين متن را مي‌خوانيد بيشتر هم شده باشد) .

🔹اما اين نخستين‌بارى نيست كه نام زهرا كريمي اينقدر در فضاي مجازي و رسانه‌اي شنيده مي‌شود. ۵سال پيش و در بازي‌هاي آسيايي جاكارتا تيم ملي كبدي زنان ايران موفق به انجام يك كار تاريخي شد. زهرا و هم‌تيمي‌هايش توانستند براي اولين‌ بار با شكست هند قدرتمند قهرمان بازي‌هاي آسيايي شوند و تنها طلاي كاروان زنان ايران در اندونزي را هم كسب كنند. آن تيم به همراه زهرا كريمي اين روزها سخت مشغول تمرين هستند تا آن طلاي تاريخي را دوباره تكرار ك

دیدگاهتان را بنویسید