سازندگی نوشت:

🔹۸۶ عدد ساده‌ای است، همان‌طور که ۱۴ نیز می‌تواند عدد ساده‌ای باشد اما وقتی می‌فهمیم که بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در عرض یک‌ سال ۸۶ درصد رشد داشته و ۱۴ برابر افزایش یافته دیگر از کنار این دو عدد به ‌سادگی نمی‌توان گذشت. بنابراین به دنبال آن می‌گردیم که نهاد ریاست‌جمهوری چه کار ویژه جدیدی برای خودش تعریف کرده که این‌چنین بودجه آن باید افزایش یابد؟

🔹نهادی که تا پیش از این عموماً درگیر حقوق کارمندان خود بود، آیا به حیاط‌خلوت جدیدی برای تیم ستادی رئیس‌جمهور تبدیل شده است که این‌چنین باید تزریق مالی شود؟ نهاد ریاست‌جمهوری در ساختار خود، پنج بخش مهم و مجزا دارد. اول دفتر رئیس‌جمهور است. دوم دفتر معاون اول رئیس‌جمهور، بخش سوم معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری است که عموماً کارهای اداری نهاد و حقوق کارمندان و بخش‌های مالی نیز با آن است.

🔹بخش چهارم مرکز ارتباطات مردمی که مراجعه‌کنندگان مختلفی در تهران و شهرستان‌ها دارد و آخر و پنجمی نیز مرکز بررسی‌های استراتژیک است که تلاشش بر این است جدا از کارهای تحقیقی، بیشتر نطق‌های رئیس‌جمهور را بنویسند. این ساختار پیش از این هم بود و اکنون هم هست. اما چه شده که این‌چنین باید بودجه آن افزایش بیابد؟

دیدگاهتان را بنویسید