🔹اصولا سلبریتی‌ها این جایگاه را برای خود قائل هستند که تصمیم بگیرند کی مردم را درگیر روابط و احساسات خود کنند. روش‌شان هم معمولا این است که مردم را در شادی‌های خود شریک کنند و برای انتخاب‌های شادمانه‌شان از مردم تبریک و حال و خوب دریافت کنند. حالا اگر همین انتخاب زمانی به مشکل بخورد و شرح مشکل سر از رسانه دربیاورد مردم می‌شوند آنهایی که نباید در زندگی شخصی سلبریتی‌ها  دخالت کنند و حق ندارند آنها را قضاوت کنند.

🔹اما یکتا ناصر و همسر سابقش در معیت خانواده هادی، باب جدیدی از سلبریتی‌بازی را با رسانه‌ای کردن دعوای خانوادگی‌شان باز کردند. ضجه‌های (مادرها بشنوید و ببینید) خانم ناصر دقیقا سوءاستفاده از جایگاه بازیگری وی بین مردم و تحریک احساسات مادرانه و خانواده‌دوست مخاطب بود تا بدون اینکه اصلا کسی بداند ماجرای اختلاف بین این زوج چیست، برای خود ارتش مجازی طرفدار بخرد و به این ترتیب  همسر سابقش را برای برآورده کردن خواسته‌اش تحت فشار قرار بدهد.

🔹از آن‌طرف جواب متنی منوچهر هادی هم دست‌کمی از آنچه توصیف شد نداشت و او هم سعی کرد احساسات مردم را برای تبرئه خود و متهم کردن یکتا ناصر با واژه‌هایی چون شرف مادران و اعاده حیثیت تحریک کند.

🔹اینکه مردم علاقه دارند از زندگی سلبریتی‌ها بدانند پدیده موردقبول دنیای جدید و مدرن است، اما اینکه سلبریتی مردم را وسیله رسیدن به خواسته‌های خودش قرار بدهد، و به خود اجازه بدهد حتی در روزهایی که او نیازمند استراحت و آرامش است، به روانش حمله کند پدیده‌ای که قبح آن حداقل در جامعه ایرانی که ریشه احساسات و خانواده‌دوستی در آن قوی است، نباید به راحتی شکسته شود

دیدگاهتان را بنویسید