فرهیختگان نوشت:

🔹چند روز گذشته در فضای توییتر برخی اکانت‌ها با انتشار تصاویر تعدادی از ماگ‌های عرضه شده در دیجی‌کالا، مدعی شدند عرضه و فروش این ماگ‌ها توهین به مقدسات است. البته برخی کاربران فضای مجازی تصاویر دیگری هم منتشر کرده‌اند که ظاهرا نام مدل‌های مختلف کفش‌ها برگرفته از نام‌های مذهبی است و از مسئولان امر درخواست کرده بودند با مدیران دیجی‌کالا برخورد شود.

🔹انتشار ناگهانی تصاویر این ماگ‌‌ها و حتی کفش‌ها و درخواست برخورد با مدیران دیجی‌کالا توسط برخی اکانت‌ها، در نوع خودش برای دیجی‌کالا یک نوع تبلیغ به حساب می‌آمد؛ چراکه امکان داشت تا به آن لحظه افراد بسیاری از وجود چنین کالایی بی‌خبر باشند اما با انتشار تصویر آن محصولات، افراد بیشتری را نسبت به وجود چنین محصولاتی آکاآگاه کرد. بنابراین آغاز ماجرا و حتی مطالبه‌گری برای برخورد با دیجی‌کالا کمی مشکوک است.

🔹پازل تبلیغ برای محصولات دیجی‌کالا وقتی تکمیل شد که دادستانی تهران علیه دیجی‌کالا اعلام جرم کرد و بعد هم مدیرعامل آن بازداشت و سپس پس از ساعاتی آزاد شد.

دیدگاهتان را بنویسید