بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن درخواست از قوه قضائیه برای برخورد قاطع با ضارب بانوی محجبه شیرازی تاکید کرد رأفت اسلامی در چنین مواردی صرفا باعث گستاخی بیش‌تر این افراد خواهد شد.
درخواست بسیج دانشگاه تهران برای برخورد قاطع با ضارب بانوی محجبه شیرازی
، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن درخواست از قوه قضاییه برای برخورد قاطع با ضارب بانوی محجبه شیرازی تاکید کرد که رافت اسلامی در چنین مواردی صرفا باعث گستاخی بیشتر این افراد خواهد شد.

پس از اتفاق اخیر باغ نارنجستان شیراز، مخاطبان خبرگزاری فارس با ایجاد پویشی خواستار برخورد قاطع با ضارب آمر به معروف در نارنجستان شیراز شدند ( اینجا)

در متن این پویش که تا کنون بیش از 90 هزار نفر از آن حمایت کرده‌ اند آمده است که: از مسئولین محترم، قوهٔ قضاییه، نیروی انتظامی و… تقاضا داریم هر چه سریع‌تر برخورد قانونی و جدی نسبت به این ضارب هتاک و دیگر خانم‌های جسارت‌کننده و کاشف حجاب انجام شود.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در بخشی پیام خود درباره این موضوع تاکید کرده است: چطور در جامعه اسلامی، لائیک ها برای هر نوع عمل ضدشریعت و هنجارشکنی آزادند اما یک تذکر لسانی به این بی‌بندوباری، مستوجب چنین خشونتی است.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در بخش دیگری از پیام خود از قوه قضاییه خواسته با فرد خاطی برخورد قاطع داشته باشد و تاکید کرده که رافت اسلامی در چنین مواردی صرفا باعث گستاخی بیشتر این وحوش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید