مهدی تاج با اذعان به مشکلات مالی شدید فدراسیون فوتبال از دولت کمک خواست.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم دولت نگاه خاصی به ما داشته باشد، به‌خصوص اینکه امسال پر از مسابقه هستیم. به عراق سفر کرده بودم که گفتند “دولت به فدراسیون عراق 60 میلیون دلار کمک کرده است تا برای توسعه فوتبال عراق هزینه شود.”، این مبلغ به پول ما سه هزار میلیارد تومان می‌شود. ما الآن امیدواریم دولت مثل گذشته نگاه مثبتی به ما داشته باشد، همین دولت در دوره‌های قبلی کمک کرده است.

تاج افزود: ما بازی‌های آسیایی، جام جهانی نوجوانان، دور مقدماتی برای امید و تیم ملی، بانوان و… را داریم و پر از مسابقه خواهیم بود. در گذشته اعزام‌ها راحت بود اما در زمان حاضر 260 میلیون تومان فقط هزینه بلیت یک لژیونر می‌شود. تیم ملی بزرگسالان، نوجوانان و… را با پرواز اختصاصی فرستادیم که همه هزینه دارد. امیدوارم دولت به کمک فدراسیون فوتبال بیاید.

تاج بار دیگر به تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: اگر پول‌مان را می‌توانستیم از فیفا و AFC بگیریم خود فوتبال می‌توانست مشکلاتش را حل کند. یک‌زمانی هزینه‌های فوتبال کم بود، اما الآن سنگین است. اگر تحریم‌ها نبود هیچ کمکی از هیچ دستگاهی نمی‌گرفتیم. جلسه امروز برای بحث نقل‌وانتقالات بود، ولی به‌سمت تیم ملی و دیگر مسائل رفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید