دردسر “ساکت” و سپاهان به اوج رسید!

باشگاه‌های لیگ برتری طی هفته‌های گذشته فرم‌های سقف بودجه‌شان را به سازمان لیگ فوتبال تحویل داده‌اند و این سازمان پس از بررسی مستندات رقم اعلامی، فرم‌های هر باشگاه را به مرور منتشر می‌کند. بر اساس فرم‌های بودجه منتشرشده، تاکنون تراکتور با سقف بودجه ۳۲۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بیش‌ترین سقف بودجه را دارد و پس از آن پرسپولیس با ۳۲۵ میلیارد تومان قرار گرفته است. البته استقلال هم سقف بودجه ۳۳۰ میلیاردی به سازمان لیگ اعلام کرده اما این سازمان تا سقف ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه این باشگاه را مورد تایید قرار داده است.

بیشتر بخوانید

دستورالعمل دردسرساز برای سپاهان کهکشانی/ “ساکت” به دنبال سوراخ کردن سقف بودجه!

سازمان لیگ فوتبال در حال حاضر در انتظار ارائه فرم سقف بودجه از سوی باشگاه سپاهان است. اقدام باشگاه سپاهان در ارائه‌نکردن فرم بودجه‌اش شبهه‌برانگیز است؛ چرا که برخلاف خیلی از باشگاه‌ها، تکلیف لیست بازیکنان سپاهان برای لیگ بیست و سوم مشخص شده است. البته شبه‌ها وقتی بیش‌تر می‌شود که بدانید بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، تنها باشگاهی که به صورت رسمی خواستار افزایش سقف بودجه شده، سپاهان بوده است؛ درخواستی که در همان ابتدا با مخالفت فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال مواجه شد.

با این حال در جلسه امروز (یکشنبه) کارگروه ناظر بر دستورالعمل قراردادها و سقف بودجه با درخواست باشگاه سپاهان به صورت رسمی مخالفت شد تا محمدرضا ساکت به دنبال راه دیگری برای حل مشکل سقف بودجه سپاهان بگردد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز (یکشنبه) در مواجه با سوال خبرنگار ایسنا درباره تلاش باشگاه سپاهان برای افزایش رقم سقف بودجه گفت: فدراسیون محکم در این خصوص ایستاد. این برای رییس و مسئولان فدراسیون خیلی بار داشت و نمی‌گویم چقدر به ما فشار آمد. نه سپاهان و نه باشگاه‌ دیگر نباید از قانون تخطی کنند. قانون برای همه یکسان است و همه باشگاه‌ها بودجه‌شان را اعلام کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید