صادق درودگر که تا زمان مسوولیت‌اش در مسائل اقتصادی سازمان لیگ هیچ آمار روشن و دقیقی از درآمد تبلیغات محیطی فوتبال ارائه نداده بود، بالاخره بعداز برکناری در دوره تاج، به حرف آمد و برای اولین بار یک رقم اعجاب انگیز اعلام کرد!
درودگر در مورد درآمد سازمان لیگ از تبلیغات محیطی لیگ گفت: از امسال اطلاعی ندارم اما فصل گذشته ۲۲۴ میلیارد تومان درآمد بوده است و اینکه چقدر از این مبالغ به باشگاه ها داده می شود را از مسئولان سازمان باید بپرسید.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال در مورد تشکیل نشدن مجمع این سازمان با تاخیر طولانی گفت: من سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ سال ۱۴۰۱ نامه دادم که مجمع برگزار شود. به هر حال بخاطر یک سری مسایل این مجمع برگزار نشود. در حال حاضر کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ هستند و قنبرزاده هم به عنوان نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات در این سازمان حضور دارند.

وی در مورد دریافت خسارت از استقلال گفت: دو ماه از زمان پرداخت غرامت ستقلال گذشته اما به دلیل شرایطی که این باشگاه دارد سازمان لیگ با آنها همراهی کرده است و سودی هم بابت تاخیر در پرداخت نمی گیرد.حدود ۲۹ میلیارد تومان طلب سازمان از استقلال است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد اینکه استقلال مبلغی که آجورلو مدعی بود را از تبلیغات درآورد، گفت: خیر. یک دهم آن پول را هم درنیاوردند.

وی در مورد درگیری با اجورلو گفت: او می خواست از حق پخش تلویزیونی و تبلیغات درآمد داشته باشد اما اطلاعات غلط به او داده بودند و کسی هم که اطلاع داده بود بزرگترین بدهکار سازمان لیگ بود.

درودگر در مورد وضعیت پرونده های شکایتی سازمان لیگ به کجا رسید گفت: این را از حقوقی سازمان لیگ بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید