تیم ملی بسکتبال در حالی نخستین مسابقه‌اش را با سرمربی جدید ترکیه‌ای، مقابل لبنان برگزار کرد که هنوز تکلیف فسخ قرارداد سرمربی قبلی را مشخص نکرده است.
؛ در اتفاقی نادر و بی سابقه تیم ملی بسکتبال ایران اکنون دو سرمربی با قرارداد رسمی دارد؛ شاهکاری دیگر از داوری در راس فدراسیون بسکتبال!

دقیقا یک هفته قبل بود که جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران، تقریبا یک سال و ۶ ماه پس از انتخابش در مجمع انتخاباتی، در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران حاضر شد تا پاسخگوی سوالات باشد.

او در این نشست درباره موضوعات مختلف و از جمله فسخ قرارداد با سعید ارمغانی صحبت کرد و مدعی شد که روند فسخ قرارداد با این مربی بدون مشکل پیش می‌رود و تنها یک بند مورد بحث باقی مانده، تا دو طرف به صورت دوستانه این قرارداد را به پایان برسانند.

دروغ عجیب رئیس فدراسیون بسکتبال؛ تیم ملی با ۲سرمربی رسمی!

طبق گفته‌های داوری، هیچ مشکلی میان فدراسیون بسکتبال ایران و سعید ارمغانی برای قطع همکاری وجود ندارد، اما اکنون شنیده می‌شود که تاکنون هیچ اقدام رسمی از سوی فدراسیون ایران برای فسخ کردن این قرارداد صورت نگرفته است.

با توجه به خبرهای موجود، فدراسیون ایران تاکنون هیچ نامه یا ایمیل رسمی را برای فسخ قرارداد با سعید ارمغانی، برای این سرمربی ارسال نکرده و در واقع اصل قرارداد منعقد شده میان دو طرف، در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد.

حال که جواد داوری اعلام کرده است فدراسیون بسکتبال تنها در یک بند قرارداد با سعید ارمغانی اختلاف نظر دارد، این سوال مطرح است که وقتی هیچ اقدام رسمی برای پایان دادن به این همکاری صورت نگرفته، چگونه تنها یک بند مورد بحث باقی مانده است؟

دیدگاهتان را بنویسید