فرزاد مجیدی پیشکسوت استقلال که فصل گذشته یکی از اعضای کادر فنی این تیم بود، مطالباتی از باشگاه دارد که هنوز پرداخت نشده و او به همین منظور، امروز راهی ساختمان باشگاه شد تا بتواند با مدیر عامل آبی‌ها دیداری داشته باشد.

با وجود حضور مجیدی در ساختمان باشگاه، اما علی فتح‌الله‌زاده در دفترش حضور نداشت و مربی سابق استقلال نیز جهت پیگیری مطالباتش به بخش مالی رفت که ظاهراً کار به درگیری‌های لفظی کشیده می‌شود و حتی پای پلیس نیز به این موضوع باز می‌شود.

مجیدی که از اتفاقات رخ داده عصبانی بود، در این خصوص گفت: مطالباتی از قبل داشتم و برای همین منظور، به دیدار علی فتح‌الله‌زاده رفتم که متأسفانه ایشان در دفترش حضور نداشت.

او ادامه داد: من در استقلال سمت مربی، سرپرست و مدیر اجرایی داشته‌ام و سال‌ها در این تیم بازی کرده‌ام. اما امروز برخوردی که با من صورت گرفت، بسیار زشت و زننده بود. اتفاقات شرم‌آوری رخ داد، شرم‌آور، شرم‌آور و شرم‌آور!

مجیدی افزود: من به حرمت هواداران استقلال تاکنون سکوت کرده بودم و امروز نیز تنها برای پیگیری مطالباتم به ساختمان باشگاه رفتم ولی اتفاقاتی افتاد که حتی به تلفن همراه من نیز آسیب وارد شد.

پیشکسوت آبی‌ها در پایان گفت: استقلال خانه من است و من قصد داشتم پس از اتفاقات امروز، اقداماتی را انجام دهم، اما به احترام هواداران و علی فتح‌الله‌زاده فعلا سکوت می‌کنم تا با ایشان دیدار کنم، اما برای چیزی که امروز بر من گذشت، متأسفم.

بیشتر بخوانید: عکس|جورجینا تماشاگر بازی رونالدوی کوچک نماز دسته جمعی شاگردان مجیدی بعد از جشن پیروزی/عکس عکس | نمایش سیکس‌پک رونالدو در عربستان/کریستیانوی کوچک در راه پدر! عکس | استوری کنایه‌آمیز یورگن لوکادیا/مهاجم هلندی به پرسپولیسی‌ها کنایه زد یا همسر سابقش؟! فغانی در استرالیا 20 برابر ایران دستمزد می‌گیرد

دیدگاهتان را بنویسید