مجتبی افرند مدیرعامل شهر صنعتی کاوه درباره مراسم تودیع سید پرویز فتاح و معارفه سردار حسین دهقان نوشت:

🔹امروز مدیرعامل دوست داشتنی و خوش قلب بنیاد مستضعفان، مهندس سید پرویز فتاح با این مجموعه خداحافظی کرد و سکان مدیریت را با حکم مقام معظم رهبری به دست دکتر حسین دهقان واگذار کرد تا در سنگر ستاد اجرایی فعالیت کند

🔹مهندس فتاح در ۵۲ ماه تصدی ریاست بنیاد با سیاست محرومیت زدایی و توانمندسازی مستضعفان که از رهنمودهای مقام معظم رهبری بود توانست وجهه این مجموعه را تا حد زیادی تغییر دهد.

🔹مهندس فتاح همچنین با رویکرد اتمام پروژه‌های ناتمام از جمله آزادراه تهران شمال که سالیان متمادی بلاتکلیف بود در افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی بنیاد گام‌های مهمی برداشت.

🔹دکتر حسین دهقان با کوله باری از تجربه های کلان مدیریتی در سخنان امروز خویش نشان داد که به دنبال ارتقا و تنوع‌بخشیدن به توانمندسازی مستضعفان است و مشخص بود با مطالعه و برنامه در این خصوص صحبت می‌کند.

🔹از سوی دیگر آنچه در سخنان آغازین سردار دهقان در معارفه برجسته بود توجه به مگا پروژه ها، عدم رقابت با بخش خصوصی و نگاه استراتژیک نسبت به آینده بنیاد است که نوید بخش حضور تفکری نو با استفاده از مدیران جوان و نیروهای جهادی متخصص در بنیاد مستضعفان است.

🔹امیدوارم حضور دکتر دهقان در بنیاد مستضعفان و همچنین مهندس فتاح در ستاد اجرایی فرمان امام باعث ایجاد هم افزایی در بین این دو نهاد حاکمیتی برای رفع محرومیت و توانمندسازی محرومین و مناطق کم‌برخوردار شود.

دیدگاهتان را بنویسید