دستمزد سعید آقاخانی آن چیزی نیست که رسانه‌ها می‌گویند/ می‌گفتند آبروی کردها را برده‌اید! + فیلم
مهدی فرجی تهیه‌کننده در واکنش به فضاسازی‌ها درباره دستمزد سعید آقاخانی و بودجه سریال «نون‌خ۴» توضیحاتی ارائه کرد و بازیگران سریال هم از ناآرامی‌ها گفتند، تهدید شدند که چرا در تلویزیون کار می‌کنید.
مجتبی برزگر: فصل چهارم مجموعه «نون‌خ» روزهای پایانی پخش خود را می‌‌گذراند؛ سریالی که توانست بار دیگر عنوان پرمخاطب‌ترین سریالِ تلویزیون را به خودش اختصاص دهد. سعید آقاخانی کارگردان این سریال تجربه ساخت سریال و بازی در مجموعه‌های تلویزیونی نوروزی و رمضانی را دارد.

حضور او مخاطب را امیدوارتر می‌کند که پایِ تلویزیون بنشیند و سریالِ نوروزی ببیند. اگرچه سریالِ مجتبی راعی در شبکه سه سیما هم حال و هوای خوبی دارد؛ اما به هر حال طنز همیشه برای مخاطب تلویزیون چیز دیگری بوده است. یکی از اتفاقات جالب این سریال حضور دوباره حمیدرضا آذرنگ و هومن حاجی‌عبداللهی بود و البته بیژن بنفشه‌خواه که برای اولین بار پا به «نون‌خ» می‌گذارد.

در روزهایی که تلویزیون هم از فقدان طنز رنج می‌برد و هم چالش ساخت سریال‌های جذاب پربیننده را دارد. آخرین نظرسنجی سازمان صداوسیما هم نشان می‌داد پربیننده‌ترین سریالِ تلویزیون که «گیلدخت» شبکه یک سیما بود درصدِ بینندگانش به 38 درصد می‌رسید. حالا این آمار با حضور «نون‌خ» به بیش از 80 درصد رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید