🔹تیم اینترمیامی با لیونل مسی و ۳یار بارسلونایی‌اش(بوسکتس، آلبا و سوارس) مقابل الهلال عربستان منهای ملی‌پوشان این تیم ۴ بر۳ شکست خورد. اهمیت این بازی غیر از حضور مسی یا انتخاب داور زن برای مسابقه‌ای که در عربستان برگزار شد، به ورزشگاهی مربوط می‌شد که ظرف ۳ماه ساخته شد و البته تکنولوژی تصویربرداری پلی‌استیشنی که در آن استفاده شد. این تکنولوژی برای فوتبال‌دوستان کمی عجیب اما برای گیمرها دوست‌داشتنی بود.

🔹فیلمبرداری با دوربین‌های هلی‌شات انجام شد که با عبور از بالای سر تماشاگران حاضر در ورزشگاه، حتی وارد زمین مسابقه و به بازیکنان نزدیک می‌شد. استادیوم کینگدام آرنا یا بلوار هال و یا مملکه آرنا یک ساختمان سرپوشیده چندمنظوره است که قرار است میزبان مسابقات فوتبال، بسکتبال، تنیس، بوکس و تعدادی از ورزش‌های مختلف باشد

🔹این ورزشگاه یک سالن تئاتر هم دارد. به‌زودی قرار است مسابقه تاریخی بوکس بین تایسون فیوری و الکساندر اوسیک در این ورزشگاه ۴۰هزار نفری برگزار شود. البته گنجایش این ورزشگاه برای مسابقات فوتبال ۲۶هزار نفر است اما برای دیگر رویدادها مانند کنسرت‌ها به ۴۰هزار نفر هم افزایش می‌یابد. همه جای استادیوم سرپوشیده و مناسب رویدادهای مختلف در همه ساعت‌های شبانه‌روز و روزهای سال است.

دیدگاهتان را بنویسید