ئیس جمهور تصریح کرد: مسئولان به اعتبار جایگاهی که مردم به آن‌ها سپرده‌اند، تکالیفی بر عهده دارند که رسیدگی به خواست‌های به حق آنها، از مهم‌ترین این تکالیف است.

مخاطب 24- سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت با تاکید بر اهمیت حساسیت مسئولان نسبت به حق مردم تصریح کرد: مسئولان به اعتبار جایگاهی که مردم به آنها سپرده‌اند، تکالیفی بر عهده دارند که رسیدگی به خواست‌های به حق آنها، از مهم‌ترین این تکالیف است.

رئیس‌جمهور افزود: همانطور که در زمان فعالیت در قوه قضائیه نیز همواره تاکید داشتم که نباید اجازه دهیم داد و درخواست مردم برای قضات عادی شود، هم اکنون در دولت هم به مسئولان تاکید می‌کنم که اجازه ندهید صدا و درخواست مردم برای شما عادی شود.

رئیسی همچنین با تاکید بر اینکه دولت‌مردان باید نسبت به هرگونه ناهنجاری اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حساس بوده و برای رسیدگی و رفع این ناهنجاری‌ها پیش‌قدم شوند، به برگزاری جلسات دوره‌ای بدون واسطه با استانداران کشور اشاره کرد و گفت: در این جلسات نظرات، درخواست‌ها و حتی گلایه‌های استانداران به‌عنوان نمایندگان اجرایی مردم استان طرح و دستورات لازم برای تامین نیازها و رفع مشکلات صادر می‌شود.

تسریع در تامین مالی طرح‌های نهضت ملی مسکن به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت و صنعت پیشران اقتصاد از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز بود.

دیدگاهتان را بنویسید