پیش از این نیز یامین پور با دعوت پرحاشیه از اینفلوئنسر‌های دختر یا به اصطلاح شاخ‌های مجازی با آرایش‌های غلیظ، به بهانه ترویج ازدواج، علاقه خود را به این فضا نشان داد و از عواقب آن نیز به سلامتی گذشت. حالا این مقام رسمی در رسانه‌ای آمریکایی که توسط دستگاه قضایی و حاکمیت فیلتر و مسدود شده، بیانیه کاری صادر می‌کند. آیا کشور خبرگزاری و رسانه ندارد؟ آیا وزارت ورزش فاقد روابط عمومی است؟ آیا همه وظایف زمین مانده معاونت جوانان انجام شده؟ آیا یامین پور حکم جدیدی در حوزه ورزش گرفته؟

کیومرث هاشمی از زمان حضور در وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست، دست به اصلاحات مهمی زده که از جمله آنها می‌توان به عزم وی برای جلوگیری از حضور سرپرست‌های فدراسیون‌ها در انتخابات اشاره کرد.

نام نویسی سرپرست فدراسیون‌ها در انتخابات، عدالت و رقابت را در مجامع انتخاباتی ورزش زیر سوال می‌برد و بار‌ها باعث بروز جنجال و اختلاف در سطوح عالی ورزش شده است.

یکی دیگر از این اقدام‌ها که با استقبال جامعه ورزش روبه رو شده، عدم حضور کارمندان وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون هاست که یکی از چالش ها‌ی اصلی سال‌های اخیر ورزش کشور بوده و می‌توان به برطرف شدن بسیاری از اصطکاک‌های مدیریتی ورزش خوشبین بود. جالب اینکه برخی سرپرست‌هایی که کارمند وزارت ورزش بوده اند، پس از رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون‌ها مقابل وزارتخانه و وزیر ورزش قد علم کرده و فراموش می‌کنند، از چه راهی به صندلی ریاست تکیه زده اند. آن‌ها تا جایی پیش می‌روند که برای مدیران ارشد ورزش و حتی دولت خط و نشان می‌کشند و رشته‌های ورزشی را تهدید به تعلیق نموده و تا آستانه انجام آن نیز پیش می‌روند که نمونه آن هم اکنون نیز کم نیست.

حالا معاون وزارت ورزش و جوانان در رسانه فیلتر شده توییتر از برخی تصمیمات سرپرست این وزارتخانه خبر داد که در صورت محقق شدن آن‌ها، شاهد تحول بزرگی در بدنه ورزش کشور خواهیم بود. باید پرسید آیا وزارتخانه ورزش، مسئول روابط عمومی و ارتباطات ندارد؟ آیا رسانه‌ای بهتر از توییتر یا همان ایکس برای انتشار اخبار دست اول ورزش کشور نیست؟ خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری در چه جایگاهی قرار دارند که وحید یامین‌پور معاون جوانان وزارتخانه آن‌ها را نادیده انگاشته و برای طرح مباحث اساسی مدیریتی سراغ صفحه شخصی اش در پلتفرم‌های اجتماعی می‌رود؟ جذب فالوئر و دنبال کننده چه میزان در اتخاذ این تصمیم و رفتار تاثیر داشته است؟

دیدگاهتان را بنویسید