دعوای تند شجاع با خبرنگاران سر کی‌روش و قلعه‌نویی!

کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران و حتی آسیا رفته است اما هنوز آثار دوران طولانی کار او در تیم ملی در فضای فوتبال ایران سایه انداخته و تمام نشده است.
در میکسدزون بازی پرسپولیس و تراکتور، درگیری شدید بین شجاع خلیل زاده و خبرنگاران ورزشی رخ داد؛ و او فریاد می‌زد؛ مگر همه شماها کی روشی پور نبودید؟!

طعنه خلیل‌زاده مستقیما خطاب به عادل فردوسی‌پور بود.

مدافع تراکتور ابتدا درباره باخت تیمش گفت: خمز نمی خواست من را تعویض کند، دفاع چپ ما گفت همستیرینگم درد می کند و دیدید که در نهایت هم نتوانست به بازی ادامه دهد.

شما باید درست سوال کنید؟ شما از خمز پرسدید من دستور تعویض دادم. می خواستیم هواداران تراکتور را خوشحال کنیم اما نشد.

سپس این بگومگو به بحث تیم ملی کشید و خبرنگاران از نفوذ او در جام ملت‌ها گفتند که شجاع خلیل‌زاده از کوره در رفت و گفت: قلعه نویی حرفش درست است وقتی روزی که کی‌روش می‌باخت این طوری سوال و جواب می کردید؟ همه شماهایی اینجا هستید کی روشی پور هستید.

هشت سال کی‌روش من را دعوت نکرد شما کجا بودید؟

یکسری ها نمی توانم رک بگویم منافع‌شان در خطر بود؟ کی روش من را دعوت نکرد کسی نپرسید چرا چون منافع تان در خطر بود.

دعوای تند شجاع با خبرنگاران سر کی‌روش و قلعه‌نویی!

در ادامه درگیری شجاع خلیل زاده با خبرنگاران، سرپرست تیم تراکتور خودش را به میکسدزون رساند تا درگیری را تمام کند. صحبت های مظفری زاده با خبرنگاران در مورد این درگیری به ورود خمز برای جلوگیری از درگیری بیشتر همراه شد.

مظفری زاده به جمع خبرنگاران آمد و گفت: شما به عنوان خبرنگار جایگاه خودت را رعایت کن، شما می خواهی نظرت را به دیگران دیکته کنی!

دیدگاهتان را بنویسید