نرخ دلار که با شروع معاملات در نخستین هفته کاری سال جدید در کانال‌های ۵۰ و ۵۱ هزار تومانی به فروش رسیده بود و بعد از آن وارد کانال ۵۳ هزار تومان شده بود، دوباره روند نزولی در پیش گرفته است.

ـ زهرا رشوند؛ در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز هم قیمت هر اسکناس دلار روی عدد ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ حواله دلار روی عدد ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت مانده است. قیمت یورو در مرکز مبادله ارز و طلا نیز ۴۳ هزار و ۶۲۷ تومان اعلام شده است. همچنین نرخ دلار که با شروع معاملات در نخستین هفته کاری سال جدید در کانال‌های ۵۰ و ۵۱ هزار تومانی به فروش رسیده بود و بعد از آن وارد کانال ۵۳ هزار تومان شده بود، دوباره روند نزولی در پیش گرفته است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در شروع هفته میلادی با ۵ دلار و ۸۸ سنت افزایش، به ۸۴ دلار و ۱۹ سنت در هر بشکه رسید. همچنین قیمت هر اونس طلا امروز با ۷ سنت افزایش، با ۱۹۶۳ دلار و ۶۵ سنت در حال معامله است.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، قیمت سکه امامی، همراه با روند افزایشی دلار وارد کانال ۳۳ میلیون تومانی شده است. ربع سکه هم در حال حاضر با قیمت ۱۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان در حال معامله است که نسبت به هفته گذشته افزایش ۸۰۰ هزار تومانی داشته است.

اما طلای ۱۸ عیار امروز با ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش، به ۲ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید