دلار ۵۰ هزار تومان شد

پس از ایام تعطیلات نوروزی و در پی تصمیم جدید بانک مرکزی مبنی بر فروش دلار دولتی با کارت ملی از روش پرداخت اسکناس به خریدار، قیمت ارز در بازار آزاد روند کاهشی در پیش گرفته است و به دنبال آن قیمت طلا و سکه نیز کاهش یافته است.
صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز هم قیمت هر اسکناس دلار روی عدد ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ حواله دلار روی عدد ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت مانده است. قیمت یورو در مرکز مبادله ارز و طلا نیز با اندکی تغییر نسبت به روز گذشته ۴۳ هزار و ۷۷۷ تومان اعلام شده است. دلار در بازار آزاد نیز که امروز وارد کانال ۴۹ هزار تومان شده بود، هم‌اکنون در محدده ۵۰ هزار تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با یک دلار و ۳۴ سنت افزایش نسبت به دیروز، به ۸۵ دلار و ۵۳ سنت در هر بشکه رسید. همچنین قیمت هر اونس طلا امروز ۱۸ دلار و ۸۴ سنت رشد کرد و به ۱۹۸۲ دلار و ۴۹ سنت افزایش یافت.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، قیمت سکه امامی امروز کاهش دو میلیون و ۱۲۰ هزار تومانی را تجربه کرد و به ۳۰ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان کاهش یافت. ربع سکه هم با ۷۲۰ هزار تومان کاهش به ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید