✍️حسن رحیمی، کشتی گیر سرشناس کشورمان و همراه و رفیق رسول خادم در امداد رسانی به مردم محروم سیستان‌ و بلوچستان، در متنی اینستاگرامی نوشت:

🔹این روزها و این لحظات تجربه نشستن پایِ آموزه هایِ آقایِ ” رسولِ خادمِ عزیز” بواقع تجربه ای تکرار نشدنی و بی نظیر است. براستی که او نه تنها مربی بلکه فراتر از آن معلمی است شریف .نه از آنهایی که فقط درس می دهند و می روند و در پایان جزوه ای را امتحان می گیرند.

🔹 ذهنِ انسان در برخورد با ذهنِ باز و فراگیرِ او وسعتِ نظر پیدا می کند و مَشحون از ایده و جوانه می شود. او از آن عده ای نیست که مطابقِ کلیشه هایِ روز در رابطه با یک موضوعِ خاص و از زوایایِ محدود به آن بنگرد.

🔹نگاهش، نگاهی همه جانبه و رنگارنگ است که تمامِ جوانب را فرا می گیرد. براستی که نحوه اندیشیدنِ ” رسولِ خادم” مظهرِ تفکر و خِردِ یک ایرانیِ و یک انسانِ پاک باخته است. تفکر و خردمندی که در عینِ پیروی از عقل و منطق، از عنصرِ شورمندیِ موجود در عالم و هستی نیز بهره مند است! او عِشق و عقل را توامان می خواهد.

🔹 و از هیچ یک بخاطرِ دیگری کوتاه نمی آید. با همه چیز برخوردی مسئولانه دارد و هیچ چیزی را سَرسَری نمی گیرد، در عینِ منظم بودن و پُشتکار و انضباط خاصش، اهلِ شور و شعر و آواز است.

🔹 براستی که ایرانِ امروز و ایرانِ فردا به انسان هایی چون ” رسولِ خادم” نیازِ مبرم دارد. اگر می بینیم که جامعه ی ما و فرد فردِ ما درونِ بحرانِ پیچیده و کلافِ سردرگمی از انواع و اقسامِ فجایع و مصیبت ها و ناکامی ها گرفتار است، شاید نگاهی اینچنین به زندگیِ او و الگو گیری از روش ها و منش هایِ ” رسولِ خادم” پاسخی باشد بر این دردِ بی درمان و قدمی برایِ تجدیدِ حیاتِ فکری و فرهنگی و اجتماعی سرزمینِ مان ایرانِ عزیز. چنین باد…

دیدگاهتان را بنویسید