علیرضا بیرانوند گران‌ترین بازیکن دربی شماره ۱۰۲ نیست و ترانسفرمارکت بازیکن دیگری را انتخاب کرده است.

🔹سال‌هاست که از ترانسفرمارکت به‌عنوان جدی‌ترین مرجع بین‌المللی ارزشگذاری بازیکنان یاد می‌شود. اگرچه گاهی ممکن است داده‌های این سایت دقیق به‌نظر نرسند و معمولا هم ارزش بازیکنان را «دست بالا» محاسبه کند، اما فعلا دقیق‌ترین مرجع جهانی برای آگاهی از قیمت تقریبی فوتبالیست‌ها همین سایت است و چاره‌ای جز استناد به آن باقی نمی‌ماند. حالا و در آستانه دربی شماره۱۰۲ تهران بد نیست سراغ ترانسفرمارکت برویم و ببینیم نظرش در مورد این مسابقه و بازیکنان حاضر در آن چیست؟

🔹ارزش کل بازیکنان پرسپولیس حدود ۱۴‌میلیون یورو و ارزش کل بازیکنان استقلال تقریبا ۱۲‌میلیون یورو ثبت شده است. این یعنی ما امروز یک دربی ۲۶‌میلیون یورویی داریم که تقریبا می‌شود ۱۴۰۰‌میلیارد تومان. نکته غافلگیرکننده شاید در مورد گران‌ترین بازیکن این دیدار باشد که از پرسپولیس است.

🔹احتمال دارد ذهن‌تان سراغ علیرضا بیرانوند برود، اما ترانسفرمارکت عقیده دارد محمدحسین کنعانی‌زادگان با ۱.۸‌میلیون یورو ارزش، گران‌ترین بازیکن پرسپولیس و این مسابقه به شمار می‌آید. بعد از او مهرداد محمدی از استقلال قرار گرفته که ۱.۶‌میلیون یورو ارزش دارد. مهدی ترابی و کوین یامگا هر دو با ۱.۳‌میلیون یورو ارزش در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند و تازه در جایگاه پنجم نوبت به علیرضا بیرانوند ۱.۲‌میلیون یورویی می‌رسد.

🔹همچنین شاید جالب باشد بدانید ترانسفر مارکت ارزش امید عالیشاه، کاپیتان بی‌شکست پرسپولیس در دربی‌ها را فقط ۴۵۰‌هزار یورو درنظر گرفته که صددرصد با سن بالای این بازیکن در ارتباط است.

دیدگاهتان را بنویسید